پیام سپاهان
امام جمعه کاشان:
بیانیه رهبر انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور است
جمعه 3 اسفند 1397 - 16:56:15
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه کاشان عزم ملی، هماهنگی سه قوه و مشارکت حوزه و دانشگاه را لازمه تحقق بیانیه رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: این بیانیه نسخه شفابخشی برای رفع مشکلات مادی و معنوی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با بیان اینکه در آستانه سال جدید شادی ها را باید با دیگر شهروندان تقسیم کنیم، اظهار داشت: این مهم توصیه ائمه معصوم (ع) است چرا که وضعیت بازار نگران کننده است و برخی افراد نیز در این وضعیت گران فروشی می کنند که این موضوع جای تعجب دارد.
وی ضمن اشاره به فشارهای اقتصادی وارده به ایران ناشی از تحریم ها افزود: مردم باید نسبت به یکدیگر ترحم داشته باشند و از ظلم به یکدیگر پرهیز کنند و به نحوی رفتار کنیم که عیدی پربرکت داشته باشیم.
امام جمعه کاشان ضمن اشاره به سالگرد درگذشت میرزا رضای شیرازی ابراز داشت: ناصرالدین شاه مقرر کرد تا امتیاز فروش تنباکو را به یک تاجر انگلیسی واگذار کند که با مخالفت علما مواجه شد و عده ای نیز به دلیل این مخالفت شهید شدند و بر همین اساس میرزا رضای شیرزای فتوای تحریم تنباکو را صادر کردند.
دشمنان سعی می کنند بین مردم و رهبران دینی جدایی بیندازند
وی با بیان اینکه دشمنان سعی می کنند بین مردم و رهبران دینی جدایی بیندازند، گفت: خوشبختانه و به فضل خدا تمامی این توطئه ها خنثی شده است و در همین راستا روز اول اسفند در تاریخ انقلاب روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است، برای شهدا از صدر اسلام تاکنون طلب غفران و مغفرت داریم.
نمازی ضمن اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی ابراز داشت: این بیانیه سرشار از امید، حکمت، تدبیر، اقتدار و نسخه شفابخش مشکلات مادی و معنوی و عامل دستیابی به تمدن اسلامی است اما تکثیر و توزیع این پیام اثری ندارد و تحقق این مهم عزم ملی، هماهنگی سه قوه و مشارکت حوزه و دانشگاه را لازم دارد.
آحاد مردم بیانیه رهبر انقلاب را مطالعه و تفسیر کنند
وی ضمن اشاره به تقسیم وظایف بین روسا توسط ریاست جمهوری در راستای تحقق بیانیه گام دوم صادره از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: به آحاد مردم توصیه می شود تا این بیانیه را مطالعه و تفسیر کرده و جامه عمل بپوشانند چرا که تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91305/بیانیه-رهبر-انقلاب-تنها-راه-برون-رفت-از--مشکلات-کنونی-کشور-است
بستن   چاپ