پیام سپاهان
نامی نو فاتح چهاردهمین لیگ‌برتر فوتسال بانوان
جمعه 3 اسفند 1397 - 22:17:23
پیام سپاهان - دو تیم فوتسال نامی‌نو و مس رفسنجان در دیدار فینال یگ‌برتر فوتسال به میدان رفتند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، تیم‌های نامی‌نو و مس رفسنجان بعد از ظهر امروز (جمعه) به میدان رفتند که این بازی با نتیجه چهار بر صفر به سود نامی نو به پایان رسید تا با توجه به تساوی یک بر یک در رفسنجان قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال بانوان شود.
دیدار رفت این دو تیم در رفسنجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا همه چیز در بازی اصفهان و سالن 25 آبان معین شود.
تیم میزبان با ترکیب فرزانه توسلی، مهسا درویشی، مهسا علی‌مددی، سارا شیربیگی، فاطمه شریف، رقیه صومعه، فاطمه خلجی، آرزو صدقیانی‌زاده، مرضیه توفیقی‌نسب، مهناز علی‌زاده، نسترن مقیمی و نسرین قمی به میدان رفتند.
همچنین مس رفسنجان با ترکیب زهرا لطف‌آبادی، زینب کریمی، هانیه میرزا‌آقاخانی، شیرین عابدینی، زهرا پیله‌ور، سحر زمانی، سهیلا رودسری، محدثه محمدی، عصمت داوودی‌کیا، هما آقایی، سمیه موسایی‌پور و فاطمه اعتدادی به مصاف نامی‌نو اصفهان رفتند.
بازی را تیم میزبان خوب آغاز کرد و با تکنیک بازیکنان خود سعی بر باز کردن دروازه نارنجی‌پوشان مس داشت.
در دقیقه 8 بازی بالاخره تیم میزبان توسط نسترن مقیمی به اولین گل خود دست پیدا کرد تا یک بر صفر از حریف خود پیش بیافتد‌. 
اما دختران اصفهانی بازهم دست پس نکشیدند و حملات متعددی را با تکنیک فردی بازیکنان این تیم روی دروازه مس تدارک دیدن که بالاخره در دقیقه 14 بازی با ارسال از جناح سمت راست بر روی دروازه، گل دوم نامی‌نو توسط شماره 5 این تیم سارا شیربیگی به ثمر رسید تا هواداران این تیم شروع به کری خوانی شدید برای حریف خود کنند.
اما خیلی سریع نامی‌نو دوباره و در دقیقه 15 باز هم با شوت سارا شیربیگی از میانه زمین و برخورد به بازیکن مس به ثمر رسید تا این دیدار در نیمه نخست با پیروزی پر گل 3 بر صفر به سود تیم میزبان به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم بازهم این نامی‌نو بود که حملات خود را برنامه‌ریزی می‌کرد و بازیکنان تیم حریف به سختی می‌توانستند توپ و میدان را از بازیکنان نامی‌نو تصاحب ‌کنند. 
در دقیقه 9 از نیمه دوم این دیدار باز هم سارا شیربیگی بود که گلزنی کرد تا هم هتریک کرده باشد و هم تیم خود را 4 بر صفر پیش بیاندازد.
در ادامه تیم مس رفسنجان راه به جایی نبردند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و تیم فوتسال بانوان نامی‌نو فاتح چهاردهمین لیگ‌برتر فوتسال بانوان شوند. 
حواشی دیدار:
استقبال مناسبی از سوی هواداران نامی‌نو صورت گرفته بود. 
علی کفاشیان نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و نایب رئیس فدراسیون فوتبال آسیا از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بود.
همچنین مسعود هراتیان رئیس هیات فوتبال اصفهان، کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال، علی رعدی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان نیز دیگر نظاره‌گران این دیدار بودند. 
تیم حفاری اهواز به دلیل برگشت به شهر خود در مراسم پایانی لیگ و اهدای مدال حضور پیدا نکرد. 
از سوی فدراسیون فوتبال از صنایع غذایی نامی‌نو به دلیل حمایت از ورزش تقدیر شد.
همچنین علاوه بر تقدیر فدراسیون فوتبال از داوران، باشگاه نامی‌نو و هیات فوتبال اصفهان تقدیر ویژه‌ای از گلاره ناظمی و زری فتحی داوران موفق فوتسال ایران در سطح جهان که قضاوت فینال را نیز بر عهده داشتند به عمل آمد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91320/نامی-نو--فاتح-چهاردهمین-لیگ‌برتر-فوتسال-بانوان
بستن   چاپ