پیام سپاهان
هر چقدر بخواهید با ما مبارزه کنید مقابله خواهیم کرد
شنبه 4 اسفند 1397 - 11:15:11 AM
ایسنا
پیام سپاهان- حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی خاش که هفته گذشته برگزار شد  اظهار کرد: حضور مردم همه جا و همیشه پررنگ بوده و این استقبال در حمایت از ولایت فقیه، مردم، انقلاب و رهبری بوده‌است، بنابراین در 22بهمن مشاهده کردیم مردم چگونه آمدند وحضور پیدا کردند.

وی گفت: امروز در اصفهان شاهد هستیم جمعیت انبوهی آمدند، پس آمریکا، عربستان، امارت و کشورهای نوکر آمریکا بدانند در کنار این انقلاب هستیم و حمایت خواهیم کرد، و هر چقدر بخواهید با ما مبارزه کنید اما ما مقابله خواهیم کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت را باید در جامعه نهادینه شود لذا باید به نسل پنجم بگوییم این انقلاب چگونه بوده، از کجا شروع شده و می‌توان گفت همه جوانان زمینه فرهنگ ایثار و شهادت را در خود دارند.

شهیدی در پاسخ به اینکه برخورد در مقابل تروریست ها باید چگونه باشد و چه سیاستی در مقابل پاکستان اتخاذ شود، گفت: باید با تروریست ها برخورد کرد چرا که این‌ها داعشی هستند و از هر طرف اگر بخواهند به ما ضربه بزنند ما بر خود می‌دانیم که وارد شویم و پاسخ دهیم.

اصفهان همیشه در عرصه‌های انقلاب پیشتاز بوده‌ است

همچنین رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: دشمنان ملت ایران بر خلاف انتظار دشمنان که گمان می‌کردند با تحریم‌ها و با فشار‌های سیاسی و با جنگ روانی می‌توانند این ملت را از انقلاب و خدا و اسلام و جمهوری اسلامی جدا کنند پیامش ناکامی آن‌ها است.

حجت الاسلام محمد‌حسن رحیمیان، افزود: اصفهان همیشه پیشتاز در جان دادن، انقلاب، دفاع مقدس و کمک مالی برای انقلاب اسلامی در این عرصه بوده و هست و این صحنه باز هم جلوه برجسته از همان روندی است که تاکنون بوده‌ است.

وی گفت: پیام این حضور، ایستادگی ملت ایران در راه اسلام و انقلاب است. دشمنان ملت ایران بر خلاف انتظار دشمنان که گمان می‌کردند با تحریم‌ها و با فشار‌های سیاسی و با جنگ روانی می‌توانند این ملت را از انقلاب وخدا و اسلام و جمهوری اسلامی جدا کنند پیامش ناکامی آن‌ها است.

رحیمیان با اشاره به فرموده بنیان گذار انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در فرازهای آخر وصیت‌نامه خود اظهار امیدواری کردند که در آینده بصیرت و پایداری در بین مردم مستحکم تر خواهد بود و ادامه خواهد داشت و ما شاهد این حقیقت و این پیام حضرت امام هستیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91340/هر-چقدر-بخواهید-با-ما-مبارزه-کنید-مقابله-خواهیم-کرد
بستن   چاپ