پیام سپاهان
نایب رئیس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان:
کشاورزی اصفهان وارد دوره مدرنی می‌شود
دوشنبه 6 اسفند 1397 - 23:29:46
پیام سپاهان - نایب رئیس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان گفت: ارقام جدید کشت برای توسعه کشاورزی اصفهان از سوی یک شرکت خارجی در شرایط بی آبی در حال مهیا شدن است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سعید بزرگی بعد ازظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری مجمع تشکل ها و فعالان اقتصادی استان، در خصوص وضعیت کشاورزی استان اصفهان و مشکلات آن، اظهار کرد: در مورد کشاورزی و مصرف بهینه آب در این حوزه طرح هایی آماده است که در طرح آماده شده یک شرکت هلندی ارقام جدید کشت کشاورزی برای اصفهان در حال آماده شدن است.
وی با تاکید بر اینکه کشاورزی اصفهان وارد دوره مدرنی خواهد شد، افزود: این ارقام برای توسعه کشاورزی استان در شرایط بی آبی مهیا می شود و تضمین کننده صادرات از استان خواهد بود.
به گفته بزرگی، اصفهان در تمام اتاق های مشترک اعضا خواهد داشت و برای ارتباطات بین المللی از مسیر اتاق ها استفاده می کند.
مسئول کمیته توسعه صادرات اتاق اصفهان نیز در این نشست با بیان اینکه صادرات به معنای ارتباط با جهان اقتصاد است، اظهار کرد: این امر می تواند راهگشای رشد تولیدات داخلی شود و بدون شک با آموزش می توانیم فرهنگ صادراتی را نشر دهیم.
حمیدرضا مومنی افزود: فعالان اقتصادی باید با تکنولوژی و تخصص و اطلاعات روز آگاه شوند و در بحث فرهنگ صادرات و تولید موجب رشد اقتصاد کشور شوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91595/کشاورزی-اصفهان-وارد-دوره-مدرنی-می‌شود
بستن   چاپ