پیام سپاهان
نایب رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان:
به دنبال بسترسازی فعالیت اقتصادی برای واحدهای کوچک و متوسط هستیم
دوشنبه 6 اسفند 1397 - 23:29:47
پیام سپاهان - نایب رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی درحال حاضر با مشکلاتی مواجه هستند که اتاق برای حل آنها تلاش هایی را انجام داده ‌است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، مجتبی ملااحمدی بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری مجمع تشکل ها و فعالان اقتصادی استان، اظهار کرد: تشکل نجات اصفهان نه یک تیم و اعتلاف، بلکه یک جریان است که قصد دارد مسیر فعالیت را برای تمام فعالان اقتصادی باز کند.
این فعال اقتصادی اضافه کرد: اتاق بازرگانی در این دوره با تشکیل کمیته ای به این منظور و تعیین استراتژی مناسب درصدد تامین مواد اولیه برخی واحدها به واسطه واحدهای مادر بود.
وی تاکید کرد: تامین مالی این واحدها دیگر مسئله مهمی است که به واسطه و کمک هلدینگ های بزرگ در دست بررسی است.
ملااحمدی آموزش پرسنل را رکن سوم بسترسازی فعالیت اقتصادی برای واحدهای کوچک و متوسط دانست و تاکید کرد: این مسئله در دستور کار کمیسیون آموزش قرار گرفت و همچنین این موضوعات از درخواست های اصلی ما برای واحدهای کوچک و متوسط بوده و در این دوره نیز بر مسائل فوق تمرکز بیشتری خواهیم داشت.
خزانه دار اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست درباره ادعاهایی مبنی بر تعداد سفرهای خارجی اعضای اتاق بازرگانی با استفاده از هزینه اتاق، اظهار کرد: بخشی از سفرهای اعضای اتاق با هزینه 50 درصدی از سوی اتاق تامین شده است و بقیه آن را خود اعضا پرداخته اند.
محسن پورسینا افزود: سفرهای اعضای اتاق بازرگانی آیین نامه مشخصی دارد و معمولا به صورت فشرده و صرفا برای انجام ‌ماموریتی مشخص انجام می شود.
وی درباره اینکه ادعاهایی درخصوص درآمد سالیانه اتاق بازرگانی اصفهان مطرح است، اظهار کرد: برخی درآمد سالیانه اتاق را تا سقف 30 میلیارد تومان دانسته اند، درحالیکه بالاترین رکورد درآمد سالیانه اتاق به 14 میلیارد تومان رسیده است.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: درآمد اصلی اتاق از سال 96 و شروع برنامه ششم اقتصادی به صورت کاملا مشخص کسب شده و مدیریت منابع به صورت دقیق انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز اتاق بیش از 20 میلیارد تومان منابع و سپرده های مالی دارد و در این مدت 16 میلیارد تومان سهام نمایشگاه را داشته و این سهام را از 3 به 6 درصد رسانده است.
پورسینا همچنین افزود: اتاق بازرگانی مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای زمین تشکل ها و یک میلیارد تومان برای زمین اجلاس هزینه کرده است.
رئیس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: امروز باید تمام تفکرات در اتاق بازرگانی حضور داشته باشند و کسب و کارهای کوچک و بزرگ در اتاق بازرگانی دست به دست هم بدهند.
امیر کشانی افزود: ما پاسخگوی عملکرد چهار ساله کمیسیون هایی که در اختیار داشتیم هستیم و همه برای آموزش و کسب و کار در اتاق حضور پیدا کرده اند. 
وی ادامه داد: اتاق بازرگانی اصفهان طی چهار سال گذشته در حوزه مسئولیت های اجتماعی در رتبه دوم دنیا قرار گرفت، از سوی دیگر قرار است مرکز رشد صادرات تا پیش از آغاز سال 98 افتتاح شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91597/به-دنبال-بسترسازی-فعالیت-اقتصادی-برای-واحدهای-کوچک-و-متوسط-هستیم
بستن   چاپ