پیام سپاهان
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:
آب، فرودگاه و راه‌آهن سه اولویت اصلی اتاق بازرگانی اصفهان
دوشنبه 6 اسفند 1397 - 23:29:48
پیام سپاهان - رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: توسعه پایدار اصفهان از مسیر حل مشکلات زاینده رود، توسعه فرودگاه اصفهان و قطار سریع السیر اصفهان-تهران می گذرد و اتاق اصفهان تا زمان به نتیجه رسیدن آنها هر سه مورد را مطالبه گری خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، عبدالوهاب سهل آبادی بعدازظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری مجمع تشکل ها و فعالان اقتصادی استان، با اشاره به اینکه حجم صادرات استان اصفهان طی چهار سال گذشته افزایش داشته است، اظهار کرد: البته بخشی از حجم صادرات استان از فرودگاه های دیگر شهرها صادر می شود.
وی در خصوص اینکه گفته می شود مشکلات استان اصفهان بیش از سایر استان هاست، افزود: این امر چندان صحت ندارد و امروز تشکل های استان و اتاق بازرگانی تلاش چشمگیری در رفع معضلات اصفهان داشته اند و شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت از جمله موارد مهمی است که از سوی اتاق پیگیری شد.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت کشور با بیان اینکه درحال حاضر رکود، امری مشهود در کشور است، گفت: حداقل اعضای اتاق اصفهان به جد پیگیر حل این مشکلات هستند، چنانچه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی طی چهار سال گذشته اتاق اصفهان در تعداد مصوبات مهم و پیگیری و به ثمر رسیدن آنها در رتبه نخست قرار داشته است.
وی با بیان اینکه تاکید اتاق اصفهان بر سه محور آب، توسعه فرودگاه شهید بهشتی و قطار سریع السیر اصفهان-تهران است، تصریح کرد: توسعه پایدار اصفهان از این مسیر می گذرد و اتاق اصفهان تا زمان به نتیجه رسیدن آن در خصوص این سه مورد مطالبه گری خواهد کرد.
سهل آبادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته اتاق برای زاینده رود، گفت: ما نباید اجازه اجرای پروژه انتقال آب بن -بروجن را بدهیم و از سوی دیگر برای جبران کمبود آب به دنبال سرمایه گذاری طرح انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان باشیم، البته برای این کار بخش صنعتی استان وارد کار شده است.
وی با تاکید براینکه عمده مشکلات اصفهان به مسئله خشک شدن رودخانه زاینده رود بازمی گردد، اظهار کرد: اصفهان زمانی پذیرای 2.5 میلیون توریست بود، درحالی که این تعداد امروز به 700 هزار نفر رسیده است، بنابراین حرف نخست همه باید موضوع آب باشد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در خصوص برخی سفرهای اتاق بازرگانی، افزود: اتاق بازرگانی اصفهان طی چهار سال گذشته و با وجودی که هنوز داعش در سوریه بود، برای کار و سرمایه گذاری در نمایشگاه دمشق حضور یافت.
وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی اصفهان بعد از ١٢٠ سال به عضویت اتاق بین‌المللی جوانان(JCI) درآمد، افزود: مهمترین کار اتاق اصفهان در این دوره ایجاد یک بانک اطلاعاتی است که وضعیت آینده اتاق بر مبنای برنامه شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91598/آب،-فرودگاه-و-راه‌آهن-سه-اولویت-اصلی-اتاق-بازرگانی-اصفهان
بستن   چاپ