پیام سپاهان
دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال/ گیتی پسند- مس سونگون
گیتی پسند به دنبال بردی شیرین‌تر از سوغاتی در تبریز
سه شنبه 7 اسفند 1397 - 15:01:24
پیام سپاهان - لیگ برتر فوتسال امسال شکل جدیدی به خود گرفت و پس از اتمام دور گروهی لیگ، تیم‌ها در پلی‌آف با یکدیگر رقابت کردند و اکنون حساس‌ترین مرحله آن یعنی دیدار فینال رسیده است. مسابقه فینال نیز مانند مرحله نیمه‌نهایی به‌صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که دیدار رفت در شهر تبریز است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال با توجه به حساسیت بازی روز جمعه سپاهان و تراکتورسازی تبریز، روز پنج‌شنبه نهم اسفند ماه از ساعت 16 در ورزشگاه پورشریفی شهر تبریز بین دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان برگزار خواهد شد.
تیم گیتی پسند اصفهان در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی مقابل تیم حفاری اهواز با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد، اما در اصفهان با نتیجه 5 بر صفر شکست مرحله رفت را جبران کرد تا یک طرف فینال قرمزپوشان اصفهانی قرار گیرند.
از طرف دیگر شاگردان اسماعیل تقی پور در دو دیدار نزدیک تیم سوهان محمد سیما قم را شکست داد تا تیم‌های اول و دوم لیگ در اولین فینال تاریخ لیگ برتر فوتسال در شکل و شمایل جدید رو در روی هم قرار گیرند.
باشگاه گیتی پسند با بازیکنان بزرگی که ابتدای فصل گرفت نشان داد هدفی جز قهرمانی و شرکت در جام باشگاه‌های آسیای سال آینده ندارد و برای رسیدن به این امر باید در هر دو بازی رفت و برگشت فینال تمام تلاش خود را به کار گیرد. از سوی دیگر مسی‌ها که فصل گذشته قهرمان لیگ شدند و قهرمانی آسیا را نیز با خود به یدک می‌کشند به دنبال دفاع و تکرار عنوان قهرمانی خود هستند.
علیرضا عبدالغنی، مجید اکبری، علی حاتمی و مجید فراهانی کار قضاوت این بازی را عهده دار هستند. هرمز مشفق ناظر داوری این بازی و امیرحسین ملکی نماینده فدراسیون در این بازی هستند.
به گزارش ایسنا، همچنین این دیدار از شبکه ورزش به‌صورت زنده پخش خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91637/گیتی-پسند-به-دنبال-بردی-شیرین‌تر-از-سوغاتی-در-تبریز
بستن   چاپ