پیام سپاهان
صادقی:
برابر زاگرس اسلام‌آباد محکم ظاهر خواهیم شد
سه شنبه 7 اسفند 1397 - 15:01:26
پیام سپاهان - سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: بازی با گچساران خیلی خوب بود و آن‌ها سعی کردند 2 امتیاز را کسب کنند. برای این‌که نشان دهیم تیم پرقدرتی هستیم برابر زاگرس اسلام‌آباد محکم ظاهر خواهیم شد.
کیوان صادقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص بازی تیمش در برابر نفت و گاز گچساران اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم گچساران تلاش کرد با گرفتن 2 امتیاز بازی جایگاه خود را در رتبه هفتم تثبیت کند؛ اما با شکست آن‌ها و دیدار سبزوار و نجف‌آباد در هفته پایانی احتمالاً به جایگاه هشتم یا نهم سقوط می‌کنند.
وی ادامه داد: نیمه اول بازی 12 بر 6 به رختکن رفتیم. بازیکنانم خوب دفاع کردند و نفت و گاز از موقعیت‌هایی که نصیبشان شد، نتوانستند به‌خوبی استفاده کنند. نیمه دوم اختلاف کم شد، اما بچه‌ها روی تجربه و کارهایی که انجام دادند، توانستند دوباره اختلاف ایجاد کنند.
صادقی با اشاره به داوری این دیدار خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که درخواست کرده بودیم داوری برای این بازی انتخاب کنند که بدون قصد قضاوت کند، با این اشتباهاتی داشتند که در هندبال پیش می‌آید اما سوت‌های خوبی زدند.
وی در رابطه با دیدار آخر تیمش برابر زاگرس اسلام‌آباد افزود: در این بازی میزبان تیم دوم رده‌بندی لیگ برتر هستیم. برد و باخت در این بازی تفاوت چندانی ندارد، اما برای این‌که نشان دهیم تیم خوبی هستیم، محکم در برابر این تیم ظاهر خواهیم شد.
صادقی همچنین ادامه داد: اگر به یاری خدا این بازی را با پیروزی از زمین خارج شویم کارنامه خوبی کسب کرده‌ایم و توانسته‌ایم دور برگشت، نایب‌قهرمان شویم. در دور رفت دیر شروع کردیم و اگر زودتر شروع می‌کردیم به‌طورقطع بین 3 یا 4 تیم اول جدول قرار می‌گرفتیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91638/برابر-زاگرس-اسلام‌آباد-محکم-ظاهر-خواهیم-شد
بستن   چاپ