پیام سپاهان
لک:
هدفمان آوردن جام به اصفهان است
سه شنبه 7 اسفند 1397 - 20:08:10
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند می‌گوید: تمام تمرکز خود را برای بازی فینال برابر مس گذاشته‌ایم و هدفمان آوردن جام به اصفهان است.
رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در رابطه با جلسه روز شنبه وی در کمیته انضباطی در خصوص آرای موقت دیدار رفت تیمش برابر ملی حفاری اظهار کرد: روز شنبه به کمیته انضباطی رفتم و حرفهایم را گفتم. فعلاً چیزی مشخص نیست و باید منتظر ابلاغ آرای قطعی باشیم.
وی ادامه داد: اینکه نتیجه آرای کمیته انضباطی روز بازی برگشت مقابل حفاری اعلام شد به عقیده بنده درست نبود. البته چیزی به ما ابلاغ نشده بود و حتی داخل سالن بازی نیز اطلاع از این موضوع نداشتیم. البته چیز خاصی نبود. در جلسه متوجه شدم صحبت از اعتراض پیش‌پاافتاده‌ای که کاملاً محترمانه به ناظر بازی رفت با حفاری کرده‌ام، است.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: البته این موضوع تعجب‌برانگیز است، چراکه بااین‌همه سابقه در فوتسال تاکنون سمت کمیته انضباطی نرفته بودم و اکنون با یک موضوع ساده رأی می‌آید که از تمام فعالیت‌های فوتسال محروم خواهم بود.
وی تصریح کرد: در جلسه اعلام کردم که هیچ‌گونه قصد توهین و بی‌احترامی به ناظر را نداشتم و تنها یک اعتراض ساده بوده است و به‌عنوان کسی که در فوتسال حضور دارد حق اعتراض را داشتم ولی اگر صحبتم باعث ناراحتی شخصی شده است، عذرخواهی می‌کنم. اما در وضعیت حساسی که در فینال حضور داریم این موارد کار درستی نیست.
لک در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه عملکرد داوران در لیگ را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: باوجود فشردگی در لیگ کیفیت داوری مطلوب بود و کمیته داوران سعی کرد تا با چینش بهترین‌های این حرفه از متضرر شدن تیم‌ها جلوگیری کند.
لک درخصوص آخرین وضعیت تیم خود پیش از فینال اظهار کرد: چند جلسه‌ای است که تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و بازیکنان بسیار خوب تمرین می‌کنند. هدفمان ارائه بازی باکیفیت در فینال است و هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند. تمرکز خود را بر روی این بازی گذاشته‌ایم و انشاالله برابر تیم مس بتوانیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم و جام را به اصفهان بیاوریم.
وی پیرامون شایعه‌ای مبنی بر انتقال بازی فینال از سالن پیروزی به سالن 25 آبان گفت: اصلاً این موضوع را قبول نخواهیم کرد و صحت ندارد. سالن پیروزی یکی از استانداردترین سالن‌های کشور است و 9 ماه در این سالن تمرین و بازی کرده‌ایم. مگر می‌شود برای بازی فینال مکان بازی خود را تغییر دهیم. هر دوست عزیزی که به سالن می‌خواهد بیاید ما شرایط را برای او فراهم خواهیم کرد، اما به‌هیچ‌وجه سالن پیروزی را ترک نخواهیم کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91661/هدفمان-آوردن-جام-به-اصفهان-است
بستن   چاپ