پیام سپاهان
ارائه آخرین دستاوردهای جوش، بازرسی و آزمایش‌های غیرمخرب در اصفهان
چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 11:54:46
پیام سپاهان - دبیر اجرایی نوزدهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی گفت: آخرین دستاوردهای حوزه جوش، بازرسی و آزمایش های غیرمخرب در نوزدهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی در اصفهان ارائه می شود.
علیرضا نصر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: نوزهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و هشتمین کنفرانس در قالب همایشی دو روزه همزمان با هشتمین کنفرانس ملی آزمایش های غیرمخرب توسط انجمن جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران و با همکاری دانشگاه مالک اشتر در اصفهان در حال برگزاری است.
وی هدف از برگزاری این همایش را ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و تجربیات فنی و تخصصی پژوهشگران این حوزه معرفی کرد و گفت: این همایش در 14 محور مرتبط با صنعت جوش برگزار شده است که گسترش تبادل اطلاعات میان دانشگاه و مراکز علمی کشور، ایجاد زمینه همکاری میان اساتید، پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت جوشکاری و آزمایش‌های غیر مخرب و ارتقای تعامل میان این دو حوزه و شناخت تنگناها و مشکلات فنی موجود در صنعت جوش و بازرسی کشور، از اهداف برگزاری این کنفرانس تخصصی دو روزه است.
دبیر اجرایی نوزدهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی برگزاری کارگاه های آموزشی، بازدیدهای صنعتی و برگزاری نمایشگاه را از جمله برنامه های جانبی این همایش اعلام کرد و افزود: 14 کارگاه آموزشی با موضوعات تخصصی جوش، بازرسی و آزمایش های غیر مخرب در جریان این کنفرانس برگزار می شود. علاوه بر اینکه نمایشگاهی با حضور شرکت های فعال در صنعت جوش و بازرسی و آزمایش های غیرمخرب به منظور تعاملات بین کارفرمایان و ارائه دهندگان محصولات و خدمات و ارائه قابلیت های تخصصی در حاشیه کنفرانس برپا شده است.
نصر با اشاره به مقالات ارسال شده به این کنفرانس گفت: حدود 150 مقاله تخصصی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که از این تعداد 82 مقاله پذیرفته که 32 مقاله به صورت سخنرانی تخصصی و مابقی در قالب پوستر ارائه می شوند.
دبیر اجرایی نوزدهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی خاطرنشان کرد: مجموعه چکیده مقالات این کنفرانس در قالب کتابی چاپ به شرکت کنندگان اهدا می شود. علاوه بر اینکه چهار سخنرانی کلیدی نیز در طول این همایش ارائه خواهد شد.
وی خبر داد: این کنفرانس با برگزاری جشنواره اختراعات، ابتکارات و نوآوری در صنعت جوش و بازرسی، مسابقه عکاسی و گرافیک در این حوزه، تقدیر از پایان نامه ها و پژوهش های برتر جوش و بازرسی، معرفی دستاوردهای شرکت های دانش بنیان، تقدیر از مولفان و مترجمان کتاب در این حوزه و تجلیل از پیشکسوتان جوش و بازرسی همراه خواهد بود. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91709/ارائه-آخرین-دستاوردهای-جوش،-بازرسی-و-آزمایش‌های-غیرمخرب-در-اصفهان
بستن   چاپ