پیام سپاهان
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ذوب‌آهن_ ماشین‌سازی
سبزپوشان به دنبال جبران شکست برابر استقلال
چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 11:54:50
پیام سپاهان - تیم ذوب‌آهن که هفته گذشته دیدار معوقه خود از هفته هفدهم لیگ را با تیم استقلال تهران برگزار کرد، متحمل شکست سنگینی برابر این تیم شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، در حالی روز پنج‌شنبه نهم اسفندماه آغاز می‌شود که تیم ذوب‌آهن از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز است.
سبزپوشان اصفهانی که در دو مرحله پلی‌آف آسیا نتایج بسیار خوبی گرفتند و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کردند در لیگ وضعیت خوبی ندارند. آن‌ها از 17 بازی که انجام داده‌اند فقط 14 امتیاز کسب کرده‌اند و در رده چهاردهم جدول قرار دارند.
از طرف دیگر شاگردان رضا مهاجری هفته گذشته در یک دیدار خانگی برابر تیم پیکان یک‌بر صفر شکست خوردند. ماشین‌سازی از 19 بازی که انجام داده است، 21 امتیاز کسب کرده و به لطف تفاضل گل بهتر در رده هشتم جدول قرار دارد.
منصوریان و شاگردانش تمام تلاش خود را برای این بازی به کار می‌گیرند که در لیگ وضعیت خود را بهبود بخشند. بازیکنان ماشین‌سازی نیز قصد دارند از ذوب‌آهن نیمه بحرانی امتیاز بگیرند و جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند.
به گزارش ایسنا؛ همچنین سید مهدی جمال‌زاده به کمک آرمان اسعدی، عباس پور حیدری، جواد رحیم زاده و حسین زمانی کار قضاوت این بازی را عهده‌دار هستند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91713/سبزپوشان-به-دنبال-جبران-شکست-برابر-استقلال
بستن   چاپ