پیام سپاهان
209 پژوهشگر برتر حوزه آموزش و پرورش تجلیل شدند
پنجشنبه 9 اسفند 1397 - 14:32:03
پیام سپاهان - اصفهان - آیین تقدیر از 209 پژوهشگر برتر حوزه آموزش و پرورش اصفهان روز پنجشنبه در خانه معلم شماره سه این استان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در این آیین پژوهشگران برتر در بخش های پژوهش معلم محور، ایده ها و طرح های خلاق، ازمون های بین المللی تیمز( مطالعات بین المللی روندهای آموزش ریاضیات و علوم) و پرلز (مطالعات بین المللی پیشرفت سواد خواندن)، اقدام پژوهی، سواد رسانه ای، درس پژوهی، تجربه نگاری و مستند سازی معرفی و تجلیل شدند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این آیین گفت: پژوهش همیشگی است و نباید معطوف به هفته خاصی باشد.
غلامحسن سخایی افزود: پژوهش باید با آموزش آمیخته باشد زیرا نیاز این دو به یکدیگر بسیار مهم و موثر است.
وی اظهارداشت: تصمیماتی که مبتنی بر پژوهش گرفته می شود تاثیرات بسیار مطلوب و سازنده ای در تمام امور و ابعاد جامعه دارد.
رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در گفت و گو با ایرنا هدف از برپایی این آیین را افزایش ترغیب و نگهداشت نیروهای پژوهشگر و افزایش تعداد پژوهشگر در آموزش و پرورش ذکر کرد و گفت: این حرکت گامی به سوی عملی سازی سیاست "آموزش مبتنی بر پژوهش" است.
زهره متقی افزود : مقوله تدریس و یادگیری عرصه ای پژوهشی بشمار می آید و بر این اساس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش، پژوهش های موثر و مورد نیازی را که به رشد حرفه ای معلم و مهارت های تدریس کمک می کند در دستور کار خود قرار دارد.
اکنون حدود 40 پژوهش سرا در 40 منطقه و 6 ناحیه آموزش و پرورش استان اصفهان فعال است.
850 هزار دانش‌ آموز در بیش از پنج هزار مدرسه در استان اصفهان مشغول فراگیری تحصیل هستند.
6994/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91805/209-پژوهشگر-برتر-حوزه-آموزش-و-پرورش-تجلیل-شدند
بستن   چاپ