پیام سپاهان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
افزایش اشتغالزایی ثمره توسعه آستان امامزاده آقاعلی عباس بوده است
پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 9:43:44 AM
مهر
سپاهان نیوز - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: توسعه عمرانی آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس و سید محمد (ع) ضمن ارتقای خدمات به زائران، برای مردم اشتغالزایی به همراه داشته است.

حجت الاسلام رضا صادقی در حاشیه بازدید رئیس سازمان اوقاف از بقاع متبرکه شهرستان نطنز اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی، اقدامات خوبی برای توسعه عمرانی و فرهنگی آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس و سید محمد علیهما سلام انجام شده است.
وی تصریح کرد: این دو امامزاده بزرگوار سالانه پذیرای زائران بسیاری از نقاط مختلف کشور و حتی برون مرزی هستند و کرامات زیاد این امامزادگان ثمره زیارت زائران است.
مدیر کل اوقاف استان اصفهان افزود: مردم سخت کوش شهرستان نطنز بسیاری از مراسمات معنوی و مذهبی خود را در این آستان مقدس برگزار می کنند که از جمله بزرگترین این مراسم ها می توان به گردهمایی بزرگ مردم شهرستان نطنز و شهرهای اطراف به نام «چهل و هشتم» اشاره کرد که در فهرست ملی میراث فرهنگی ناملموس کشور به ثبت رسیده است.
وی اذعان داشت: زحمات هیئت امنای آستان مقدس برای توسعه عمرانی این مکان بسیار گسترده بوده است و امروز در مراسم افتتاح واحدهای اقامتی، تجاری و درمانی خود گویای این فعالیت ها است.
حجت الاسلام صادقی در پایان تأکید کرد: با توجه به شعار سال 96، توسعه عمرانی آستان مقدس ضمن ارتقای سطح خدمات به زائران، موجب اشتغالزایی در دو بخش ساخت و ساز و ارائه خدمات برای مردم شهرستان نطنز شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/9182/افزایش-اشتغالزایی-ثمره-توسعه-آستان-امامزاده-آقاعلی-عباس-بوده-است
بستن   چاپ