پیام سپاهان
سرمربی ماشین سازی تبریز:
شرایط جوی بر روند بازی تاثیرگذار بود
پنجشنبه 9 اسفند 1397 - 23:44:51
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: شرایط جوی بر روند دیدار دو تیم ذوب آهن و ماشین سازی تاثیرگذار بود و باد نمی گذاشت بازی شکل بگیرد.
به گزارش ایرنا، محمدرضا مهاجری پنجشنبه شب بعد از تساوی مقابل ذوب آهن در نشست خبری افزود: این دیدار کیفیت لازم را نداشت و دلیل اصلی آن شرایط جوی بود و این وضعیت برای هر دو تیم مشکل ایجاد کرد.
وی اظهارداشت: در این شرایط ضربات ایستگاهی و به نظر من تمرکز و اشتباه باعث می شود تیم ها نتیجه بگیرند، فوتبال سختی بود و هر وقت می خواستم فوتبالمان را شکل دهیم نمی شد.
مهاجری تصریح کرد : به خصوص نیمه دوم شدت باد بیشتر شد و کار ما را سخت کرد خدا را شکر می کنیم در این شرایط یک امتیاز با ارزش از تیم خوب ذوب آهن در فولادشهر بگیرم و این امتیاز می تواند اعتماد به نفس را به تیم ما برگرداند.
وی ادامه داد : در این دیدار در چند موقعیت به خصوص اواخر بازی می توانستیم صاحب گل شویم ولی متاسفانه نشد.
مهاجری بیان کرد : در این دیدار تیم ذوب آهن بیشتر صاحب توپ بود و خط دفاعی ما کمتر اشتباه کرد و موقعیت به تیم مقابل برای گلزنی نداد.
وی اضافه کرد: این تساوی عادلانه ای بود و امیداورم این دو تیم در ادامه لیگ برتر موفق ظاهر شوند به خصوص ذوب آهن که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست.
سرمربی ماشین سازی افزود: برای سال آینده هنور با من برای سرمربی گری صحبتی نشد و در این باره سال آینده تصمیم گیری می شود.
وی گفت: تیم ما در خط حمله محدودیت دارد و بازیکنی نداشتیم که شرایط را عوض کند و در این فصل دو مهره خوب از دست دادیم و هدف ما در نیم فصل ارائه بازی خوب است که تا به حال نتایج بدی نگرفتیم.
وی با بیان اینکه هدف ما این است که در پایان فصل در نیمه بالای جدول لیگ برتر باشیم، گفت: از هواداران ما که در سرما از تبریز آمدند تشکر می کنم چون به ما انگیزه می دهند.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91850/شرایط-جوی-بر-روند-بازی-تاثیرگذار-بود
بستن   چاپ