پیام سپاهان
گلایه سرمربی ماشین‌سازی از وزش باد در اصفهان
پنجشنبه 9 اسفند 1397 - 23:45:09
پیام سپاهان - سرمربی ماشین سازی تبریز می‌گوید وزش باد در فولادشهر اصفهان مانع از بازی با کیفیت از سوی تیمش و ذوب آهن شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، رضا مهاجری بعد از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن در اصفهان در نشست خبری اظهار کرد: بازی بی‌کیفیتی را شاهد بودیم و به دلیل وزش شدید باد نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. در این وضعیت به سختی می‌توان به گل دست یافت. در نیمه دوم شدت باد بیشتر شد و کارمان را سخت‌تر کرد.
این سرمربی یادآور شد: خدا را شکر می‌کنم که یک امتیاز گرفتیم. این یک امتیاز بعد از شکست مقابل پیکان اعتماد به نفس را به تیم ما برگرداند. ذوب آهن بیشتر صاحب توپ بود اما خط دفاعی ما کمتر مرتکب اشتباه شد و موقعیت نداد. اگر بازیکنان ما دقت می‌کردند می‌توانستیم به گل هم دست یابیم.
وی درباره برنامه تیمش برای فصل بعد گفت: صحبت‌هایی با مالک باشگاه برای فصل آینده داشتیم. در صورتی که تیم به مالک دیگری ارائه شود، در تیم خواهم ماند. با این حال تمرکزمان به بازی‌های آینده است. ما محدودیت‌هایی در خط حمله داریم و در نیم‌فصل بازیکنی که بتواند در تیم تغییر ایجاد کند، جذب نکردیم. هدف‌گذاری ما این است که فوتبال خوبی را ارائه دهیم و تا به حال نتایج خوبی داشتیم.
مهاجری همچنین گفت: مهاجمان ما با کیفیت نیستند. در وضعیت اقتصادی جامعه، یک بازیکن معمولی 600 میلیون تومان ارزش دارد و برای جذب بازیکن خوب باید 2 میلیارد تومان هزینه کنیم. بازیکنانی که می‌توانستند به تنهایی نتیجه بازی را تغییر دهند، از فوتبال ما رفتند. مهاجمان با کیفیت، خارج از کشور بازی می‌کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91862/گلایه-سرمربی-ماشین‌سازی-از-وزش-باد-در-اصفهان
بستن   چاپ