پیام سپاهان
کنعانی‌زادگان: ورزش باد اذیتمان کرد/ فقط حفظ توپ کردیم
پنجشنبه 9 اسفند 1397 - 23:45:12
پیام سپاهان - بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با ابراز ناراحتی از وزش باد گفت: وزش باد خیلی اذیتمان کرد و تنها حفظ توپ کردیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمد حسین کنعانی‌زادگان پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ابتدا باید بگویم خدا را شکر می‌کنم که توانستیم کلین شیت کنیم. از کادر فنی و همه بازیکنان تشکر می‌کنم که اجازه ندادند علی حیدری، دروازه‌بان جوان تیممان گل بخورد. به دنبال بسته نگه‌داشتن دروازه تیم در این بازی بودیم که خدا را شکر هم بازیکنان کمک کردند و این اتفاق افتاد.
وی افزود: در این بازی، باد خیلی اذیتمان کرد. فقط در زمین توپ را حفظ می‌کردیم. تمریناتی در این هفته داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن خیلی کار کردیم که متأسفانه باد اجازه نداد حتی فوتبالی که بخواهیم بازی کنیم.
بازیکن ماشین‌سازی ادامه داد: سردی هوا برای هر دو تیم بود و فرقی نمی‌کرد. بیشتر باد اذیتمان کرد تا سردی هوا چون وزش باد اجازه نمی‌داد در زمین‌بازی کنیم.
کنعانی زادگان در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شد بهتر بود این بازی هم همزمان با بازی فولاد و استقلال ساعت 15 برگزار شود، گفت: می‌توانستند این بازی را هم ساعت 15 برگزار کنند اما این سؤال را باید از سازمان لیگ و برنامه‌ریزی که انجام داده‌اند، بپرسید؟ ما که مشکلی نداشتیم البته اگر ساعت 15 هم برگزار می‌شد باز هم همین باد وجود داشت.
وی خاطرنشان کرد: خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم به‌خصوص دقیقه 90 بازی که اگر توپمان به گل تبدیل می‌شد با سه امتیاز شیرین به خانه برمی‌گشتیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91866/کنعانی‌زادگان--ورزش-باد-اذیتمان-کرد--فقط-حفظ-توپ-کردیم
بستن   چاپ