پیام سپاهان
مهدی زاده: به دلیل وزش باد نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم
پنجشنبه 9 اسفند 1397 - 23:45:13
پیام سپاهان - بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با اشاره به ورزش باد و سرما در استادیوم گفت: به دلیل وزش باد نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم بالای جدول قرار گیریم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، احمد مهدی زاده پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: شرایط خوبی در استادیوم حاکم نبود. شرایط جوی و بادی که در ورزشگاه می‌وزید موجب شد، نتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم. هر دو تیم دوندگی بسیاری داشتند با این حال خدا را شکر می‌کنیم، توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم.
وی افزود: کادر فنی تیم سعی می‌کند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که برای کسب سه امتیاز وارد میدان شویم. برای کسب یک امتیاز این‌همه راه به اصفهان نیامدیم.
وی ادامه داد: اگر بازی‌های تیم ما را نگاه کنید، خواهید دید سبک اکثر بازی‌ها هجومی و حمله است و فقط به دنبال ضد حمله نیستیم. طوری بازی نمی‌کنیم که تیم حریف بر ما تسلط داشته باشد.
مهدی زاده در خصوص جایگاه تیمش در پایان فصل گفت: فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بتوانیم بالای جدول قرار گیریم. درصورتی‌که بچه‌ها یکدل شوند می‌توان به کسب سهمیه هم نگاه کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91868/مهدی-زاده--به-دلیل-وزش-باد-نتوانستیم-بازی-خوبی-ارائه-دهیم
بستن   چاپ