پیام سپاهان
حدادی فر: همه باید به ذوب‌آهن کمک کنند
جمعه 10 اسفند 1397 - 11:07:31
پیام سپاهان - بازیکن باتجربه ذوب‌آهن می‌گوید: شرایط تیمش بسیار سخت است و این تیم از نظر بازیکن و کیفیتی در مضیقه است و بازی‌های فشرده لیگ و بازی‌های آسیایی شرایط ذوب‌آهن را سخت‌تر هم کرده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، قاسم حدادی فر پس از تساوی تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی بود. مالک توپ و میدان بودیم، چند موقعیت خوب هم داشتیم که استفاده نکردیم و متأسفانه 3 امتیاز حساس را از دست دادیم. شرایطمان به‌گونه‌ای است که باید حتماً بازی‌ها را ببریم و کاری هم الان نمی‌شود، کرد. باید تمرکزمان را روی بازی‌های آینده بگذاریم.
وی با اشاره به این‌که حدود 15 سال است در تیم بزرگسالان ذوب‌آهن توپ می‌زند، گفت: این شرایط برای هر تیمی پیش می‌آید. در حال حاضر بازیکنانی که باید داشته باشیم را نداریم. خرج‌هایی که تیم‌های دیگر انجام می‌دهند ما انجام نداده‌ایم. ولی ما تیمی داریم که جوانان خوبی در آن عضویت دارند. امسال چندتایی از آن‌ها را دیدید طی چند سال آینده خواهید دید که چه تیم خوبی خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: یا باید تاوان این جوان‌گرایی را داد که در شرایط کنونی در آن قرار داریم، یا باید خرج کرد و بازیکنان گران‌قیمت گرفت که بودجه نداریم.
بازیکن تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: جوانان ما دارند کم‌کم به تیم اضافه می‌شوند و کیفیت کار آن‌ها در آینده خوب می‌شود.
حدادی فر در خصوص کیفیت و حضور بازیکنان خوب در سالی که ذوب‌آهن به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، گفت: آن موقع بازیکنانی آوردیم که همه در تیم‌های خودشان ستاره بودند. حتی در تیم ما نیمکت نشین شدند. خیلی خرج کردیم. امسال تیم ما قابل‌مقایسه از نظر نفری و کیفیتی با سال‌های گذشته و آن زمان نیست. تیم ما در مضیقه است. باید با مردم و طرفداران صادق باشم. هواداران باید تحمل کنند.
وی تصریح کرد: جوانان خوبی داریم که کم‌کم خوب خواهند شد و در دو یا سه سال آینده تیم مدعی خواهیم شد. حتی می‌توانند به تیم ملی هم برسند. الان مشکلات مالی داریم که امیدواریم حل شود. همه باید کمک کنند تا مشکلات حل شود.
وی اظهار کرد: کادر فنی نیم‌فصل به تیم آمده است. خودش تیم را نبسته است. اردو نرفتیم، تمرینات خوبی نداشتیم، بازیکن اضافه نکردیم. الان در بازی‌های آسیایی هستیم همزمان لیگ. الان شرایط ما خیلی سخت است 3 روز یا 4 روز یک‌بار باید بازی کنیم. تیم عراق تیم خوب و قدرتی است. امیدوارم بتوانیم چند پله در لیگ ایران صعود کنیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم از مرحله گروهی صعود کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91883/حدادی-فر--همه-باید-به-ذوب‌آهن-کمک-کنند
بستن   چاپ