پیام سپاهان
سرمربی تیم ملی دارت بانوان:
نسبت به دارت جهانی عقب‌تر هستیم
شنبه 11 اسفند 1397 - 11:05:24
پیام سپاهان - سرمربی تیم ملی دارت بانوان گفت: نسبت به دارت جهانی عقب‌تر هستیم و دارت جهان بسیار قوی است، اما وضعیت ما در آسیا خوب است.
بهناز قربانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص اردوی تیم ملی دارت اظهار کرد: شانزدهمین و آخرین اردوی تیم ملی جوانان در طبس برگزار شد. نفرات دعوت‌شده در این اردو خود را برای مسابقات رومانی که در مهر ماه سال آینده برگزار می‌شود آماده می‌کنند.
وی با اشاره به مشکلات این اردو گفت: در این اردو، مشکل جدی رفت و آمد بازیکنان بود که نسبت به اردوهای قبل که در مشهد و اصفهان برگزار شد ضعیف‌تر بود، اما در موارد دیگر از جمله اسکان و ... میزبانی در سطح خوب و بالایی بود.
وی ادامه داد: تیم ملی دارای کادر فنی بسیار باکیفیت و زبده است که با تمرینات فشرده و برنامه‌های ویژه‌ای که برای تیم داریم، احتمال کسب مقام داریم، چرا که تیم تجربه خوبی در مسابقات قهرمانی جهان دارد و در مسابقات جهانی 2017 ژاپن قهرمان جهان شدند.
سرمربی تیم ملی دارت بانوان در خصوص اهداف این اردو اظهار کرد: این اردوها برای ایجاد آمادگی و هماهنگی بیشتر نفرات است، که در پایان دو نفر از آقایان و دو نفر از خانم‌ها به مسابقات رومانی اعزام خواهند شد.
قربانی در خصوص مقایسه وضعیت دارت ایران نسبت به جهان، خاطرنشان کرد: نسبت به دارت جهانی خیلی عقب‌تر هستیم. دارت ایران در سطح آسیا خوب است هرچند در عرصه جهانی وضع خوبی نداریم. البته در سطح جهان عنوان قهرمانی کسب کردیم و در رده بزرگسالان تنها عنوان نایب‌قهرمانی آسیا در کارنامه داریم.
وی در ارتباط با وضعیت تیم بزرگسالان نسبت به جوانان خاطرنشان کرد: تیم بزرگسالان فوق‌العاده قوی هستند، اما در مسابقات کار سختی پیش رو دارند. جوانان از سطح پایین‌تری به نسبت بزرگسالان قرار دارند، اما باید این را در نظر داشت که مسابقات جوانان جهان هم از سطح بالایی برخوردار است.
مسئول کمیته دارت هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در خصوص سطح دارت اصفهان و جایگاه اصفهان در کشور گفت: اصفهان قطب دارت ایران است و تیم آقایان اصفهان طی 4 سال متوالی قهرمان کشور بودند و در رده جوانان رتبه سوم کشوری را به دست آوردیم.
وی تصریح کرد: در هر سطح داخلی و خارجی دارت آقایان از سطح بالاتری برخوردار است اما در خصوص اردوها و امکانات وضعیت هم‌سطح و برابراست.
قربانی در خصوص اسامی دعوت‌شده به تیم ملی اظهار کرد: حمیدرضا مؤمنی (سرمربی)، غلامرضا شاکر، مسعود رحمانی، ابوالفضل مامانی و منیژه سالاری (مربی) کادر فنی تیم را تشکیل دادند و فاطمه صفی، فاطمه کریمی از استان اصفهان، عسل ابرزاده، مهشاد ابرزاده از گرمسار، زهرا رمضانی، امیرعلی رمضانی از مشهد، حسین شوشتری، مهرداد سیفی از تهران، رضا معدن پیشه از کرج، امیرمهدی زنگی‌آبادی از کرمان، ایلیا خوشنودی از شیراز و پارسا کاظمی از گیلان بازیکنان دعوت‌شده به این اردو هستند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91963/نسبت-به-دارت-جهانی-عقب‌تر-هستیم
بستن   چاپ