پیام سپاهان
رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان:
نمایشهای جشنواره تئاتر روح الله در طول سال در اصفهان اجرا می‌شود
شنبه 11 اسفند 1397 - 11:05:25
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان گفت: تاحد امکان تلاش می کنیم که نمایشهای صحنه‌ای و خیابانی جشنواره تئاتر روح الله در طول سال آینده در نقاط مختلف اصفهان اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، عباس کُمساری شامگاه جمعه در اختتامیه دومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح الله اظهار داشت: زندگی امام خمینی (ره) سرشار از ویژگی‌های ناب یک رهبر جهانی است و بر این اساس انتظار داریم هنرمندان به ویژگی‌هایی مانند ظلم و استکبار ستیزی، عدالت طلبی، حق خواهی، حقوق زنان، حقوق مردم و حقوق جوانان در اندیشه امام بپردازند.
وی با بیان اینکه زندگی امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف خانوادگی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی الگویی همه جانبه برای نسل‌های مختلف بشریت است، بیان داشت: به عنوان خادمان نشر و ترویج اندیشه امام خمینی (ره) با راه‌اندازی جشنواره نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح‌الله سعی داریم با زبان هنر سیره، اندیشه و گفتمان امام خمینی (ره) را در جامعه ترویج کنیم.
رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان با اشاره به اینکه برگزیدگان این جشنواره در سال گذشته توانستند در طول سال اکران‌های عمومی خوبی از تئاترهای خود داشته باشند، بیان داشت: همچنین شاهد حضور بسیاری از این تئاترها در جشنواره تئاتر خرداد حوزه هنری، صاحبدلان و غیره بودیم.
وی ادامه داد: داوران این دوره از جشنواره سطح کیفی آثار رسیده را بسیار خوب توصیف کردند و نسبت به سال گذشته شاهد کیفیت بیشتر آثار در قالب تئاترهای خیابانی، صحنه‌ای و نمایشنامه‌نویسی بودیم.
دبیرخانه جشنواره نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح‌الله در اصفهان به شکل دایمی برقرار شده است
کمساری با اعلام این خبر که دبیرخانه جشنواره نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح‌الله در اصفهان به شکل دایمی برقرار شده است، ابراز داشت: ما در طول ماه‌های قبل از برگزاری جشنواره تئاتر روح‌الله اقدام به برگزاری کارگاه‌های مختلف کردیم که هنرمندان معتقد بودند در ترسیم مسیر درست حرکت برای ساخت تئاتر برای این جشنواره موضوعی خاص برای آنها موثر بوده است.
وی ادامه داد: با توجه به تاثیر آموزش در ارتقای سطح کیفی آثار جشنواره برگزاری کارگاه‌های آموزشی را در این زمینه در طول سال و تا جشنواره بعدی ادامه خواهیم داشت.
تئاترهای جشنواره تئاتر روح الله در طول سال اجرا می شود
رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان بیان داشت: همچنین تلاش می‌کنیم که همچون سال گذشته تا حد امکان تئاترهای صحنه ای و خیابانی که در این جشنواره حضور داشتند در طول سال نیز در اصفهان به روی صحنه رفته و یا اجرا شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91964/نمایشهای-جشنواره-تئاتر-روح-الله-در-طول-سال-در-اصفهان-اجرا-می‌شود
بستن   چاپ