پیام سپاهان
تذکر تاج الدین نسبت به دریافتی بازنشستگان آموزش و پرورش
شنبه 11 اسفند 1397 - 19:27:28
پیام سپاهان - دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نسب به دریافتی بازنشستگان آموزش و پرورش در تذکری به این وزارتخانه گفت: آیا میزان دریافتی بازنشستگان با نرخ تورم تناسب دارد؟
ناهید تاج الدین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص بازنشستگان آموزش و پرورش، اظهار کرد: چرا میانگین دریافتی بازنشستگان آموزش و پرورش هیچ تناسبی با نرخ تورم ندارد؟ مفاد قانونی نیز در مورد این قشر رعایت نمی شود و اجرای کامل قانون مدیریت خدمات کشوری به ویژه مواد 64، 85 و 125 قانون مذکور که 11 سال از تصویب آن می گذرد، مغفول مانده است.
وی افزود: اعتبارات مورد نیاز مطالبات بازنشستگان در دولت های نهم و دهم طبق قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت نشده است. آیا این بدان معنی است که افزایش حقوق برابر میزان تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی هنوز تامین نشده است؟ 
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: به وزارت آموزش و پرورش تذکر می‌دهم که نسبت به اجرای مفاد 64، 85 و 125 قانون مدیریت خدمات کشوری و نیز تامین اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش اقدامات لازم را انجام و گزارش آن را به نمایندگان ملت ارائه کنند .
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91986/تذکر-تاج-الدین-نسبت-به-دریافتی-بازنشستگان-آموزش-و-پرورش
بستن   چاپ