پیام سپاهان
رجبی:
20 اسفندماه انتخابات ریاست فدراسیون هندبال برگزار می‌شود
شنبه 11 اسفند 1397 - 19:27:34
پیام سپاهان - دبیر فدراسیون هندبال گفت: کاندیداهای فدراسیون هندبال مشخص شده‌اند و روز شنبه صلاحیت آن‌ها اعلام و بیست اسفند ماه انتخابات فدراسیون برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمدرضا رجبی در حاشیه دیدار سپاهان و نیروی زمینی کارون در خصوص لیگ هندبال اظهار کرد: خدا را شکر لیگ خوب و پویایی داشتیم و از آنجایی که بازی هم نزدیک به هم بود جذابیت لیگ را بیشتر می‌کرد. تیم سپاهان از ابتدای فصل خوب جنگید و با نظم بالا آمدند و توانستند قهرمان شوند. تیم‌های دیگر مانند زاگرس تیم جوان و خوبی بود که توانست به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند. تیم دهدشت نیز از بازیکنان ملی‌پوش استفاده می‌کرد و به همراه تیم زاگرس اولین سال حضورشان را تجربه می‌کردند.
وی ادامه داد: اختلاف تیم‌ها خیلی کم بود و گفتن این‌که چه تیمی می‌تواند قهرمان شود سخت بود. تیم سپاهان از تجربه بازیکنان و کادر فنی خود استفاده کرد و توانست قهرمان شود.
رجبی در رابطه با وضعیت تیم ملی و اردوهای ملی افزود: بیش از 60 درصد بازیکنان ملی‌پوش در دور قبل لژیونر هستند و داخل ایران نیستند و تا خرداد این بازیکنان را در اختیار نداریم و لیگ هم که در جریان بود و بازیکنان داخلی را در اختیار نداشتیم. اگر می‌خواستیم در طول لیگ اردو برگزار کنیم، باید لیگ را تعطیل می‌کردیم که سخت بود و با افزایش زمان برگزاری لیگ، حالت فرسایشی پیدا می‌کرد.
وی افزود: برنامه‌ریزی که کرده‌ایم به این‌گونه است که پس از استراحت پایان لیگ، با بازیکنان داخلی شروع کنیم و پس از پایان لیگ‌های اروپایی لژیونرها نیز اضافه می‌شوند. در روزهای هندبالی بازیکنان لژیونر آزاد می‌شوند اما این روزها زیاد نیستند و تا بخواهیم این بازیکنان را از سراسر اروپا جمع کنیم چند روز از دست می‌رود.
رجبی تصریح کرد: فشردگی مسابقات اروپایی زیاد است و شرایط را خیلی سخت می‌کند. در رده‌های پایه کار خوبی شروع کرده‌ایم. درست است که برای بزرگسالان اردو نداشته‌ایم اما پس از جشنواره استعدادیابی در رده‌های پایه اردو برگزار کرده‌ایم. باید پشتوانه سازی خوبی داشته باشیم که اگر بازیکنانی را در اختیار نداشتیم اردوهایمان تحت تأثیر قرار نگیرد. در ورزش تیمی تا هماهنگی نباشد کار خیلی سخت می‌شود.
رجبی در خصوص انتخابات فدراسیون هندبال افزود: طبق اعلام وزارت ورزش بیست اسفندماه انتخابات برگزار می‌شود. کاندیداها مشخص شده‌اند و روز شنبه صلاحیت آن‌ها نیز اعلام می‌شود. انشالله که بتوانند رقابت خوبی داشته باشند و یک رئیس فدراسیون خوب از میان این عزیزان انتخاب شود و بتوانند کمک کنند.
دبیر فدراسیون هندبال در پایان گفت: در 6 سال 7 مدیر داشته‌ایم که این خوب نیست. یعنی یک مدیر بخواهد برنامه‌ریزی کند و شروع به کار کند تغییر مشاهده می‌شود. این ثبات نداشتن در رأس یک هرم زیر مجموعه را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد و دچار نوسانات می‌شود و آسیب آن را کل مجموعه می‌بینند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91990/20-اسفندماه-انتخابات-ریاست-فدراسیون-هندبال-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ