پیام سپاهان
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان:
یک گروه متخلف شکار در کاشان دستگیر شدند/کشف یک قبضه سلاح شکار
شنبه 11 اسفند 1397 - 19:27:41
پیام سپاهان - کاشان - رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت: در روزهای گذشته یک گروه متخلف شکار و صید در کاشان دستگیر شدند و یک قبضه سلاح شکار از آنها کشف شد.

حسین خادمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران اداره حفاظت محیط زیست کاشان به صورت پیوسته و در طول شبانه روز تمام تلاش خود را برای حفظ و نگهداری مناطق حفاظت شده منطقه کاشان به کار گرفته‌اند و با متخلفان در این حوزه مطابق قانون برخورد می‌کنند.
وی با بیان اینکه یک گروه متخلف شکار و صید توسط یگان حفاظت محیط زیست کاشان دستگیر شدند، افزود: این گروه متخلف در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک دستگیر شدند و طی بررسی‌های لازم یک قبضه اسلحه و ادوات شکار نیز از آنها کشف و ضبط شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از ارجاع پرونده قضایی متخلفین به مراجع قضایی این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: برخورد قاطع با متخلفان و شکارچیان غیر مجاز، اولویت نخست ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان است و با این گروه از متخلفین برخورد قاطع قانونی صورت می پذیرد.
به گزارش مهر، منطقه قمصر و برزک در سال 1386 در راستای احیای محیط طبیعی و حیات وحش منطقه به عنوان منطقه شکار ممنوع اعلام شد و پس از آن طی مصوبه شماره 328 شورای عالی محیط زیست، کمیسیون زیر بنایی دولت، در 29 آذر 1389 به عنوان منطقه حفاظت شده به مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91997/یک-گروه-متخلف-شکار-در-کاشان-دستگیر-شدند-کشف-یک-قبضه-سلاح-شکار
بستن   چاپ