پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
مسوولان آران و بیدگل برای نظارت بر بازار منتظر تعزیرات نباشند
شنبه 11 اسفند 1397 - 23:17:42
پیام سپاهان - کاشان - استاندار اصفهان گفت: مسوولان شهرستان آران و بیدگل نباید منتظر فعالیت و راه‌اندازی اداره تعزیرات باشند، بلکه باید خود با هماهنگی مردم اقدام های لازم در این زمینه تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها را انجام دهند.
گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری اصفهان حاکی است، عباس رضایی روز شنبه در سفری سرزده به آران و بیدگل تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمنان ضد ملت ایران را یادآور شد و گفت: فشارهای اقتصادی موجود دلیلی بر هرج و مرج و نبود اعمال حاکمیت و نظارت نیست.
وی با اشاره به گران تر بودن قیمت گوشت قرمز و مرغ در آران و بیدگل به نسبت سایر شهرستان های استان اصفهان، وضعیت بهداشتی واحدهای پخت نان در این شهرستان را نیز نامناسب خواند.
استاندار اصفهان تصریح کرد: همه دستگاه های دولتی و مردم باید در اجرای حاکمیت و قانون به ویژه در زمینه کالاهای اساسی تلاش جدی داشته باشند و مسوولان از ظرفیت های قانونی برای برطرف کردن مشکل مردم استفاده کنند.
وی به انتقاد مسوولان شهرستان آران و بیدگل در زمینه برخی مشکلات اداری موجود در راه برطرف کردن مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: مسوولان پایین دستی در شهرستان ها تا جایی که قانون اجازه می دهد، باید با استفاده از تفویض اختیار امور را پیش ببرند.
رضایی همچنین عنوان کرد: برنامه ریزی لازم برای همکاری با بخش خصوصی جهت توزیع گوشت ارزان قیمت در این استان صورت گرفته و مسوولان شهرستان هم باید نهایت تلاش خود را برای دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز شب عید انجام دهند.
فرماندار آران و بیدگل نیز در ادامه گفت: این شهرستان به عنوان قطب تولید فرش ماشینی در سال جاری نزدیک به 125 میلیون دلار صادرات فرش و صنایع وابسته داشته است.
اسماعیل بایبوردی به ظرفیت های خوب سرمایه گذاری در بخش صنایع نوین و صنایع پایین دستی فولاد آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: در فراخوانی از سرمایه گذاران و متخصصان، شرکت های دانش بنیان و نوپا، کارآفرینان، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی برای فعالیت در این شهرستان دعوت شده است.
وی همچنین ظرفیت های گردشگری مذهبی و زیارتی آران و بیدگل را برشمرد و بیان کرد: در کنار سایر ظرفیت های گردشگری شهرستان، گردشگری زیارتی و مذهبی با وجود 42 آستان مقدس و بقعه متبرکه فرصتی می باشد که می توان از آن در جهت توسعه منطقه بهره گرفت.
استاندار اصفهان به منظور نظارت و بررسی روند امور امروز در آران و بیدگل حضور یافت، به صورت سرزده از بخش های مختلف فرمانداری، بیمارستان شهید رجایی و مغازه ها دیدن کرده و در جلسه کارگروه بهداشت و درمان این شهرستان شرکت کرد.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92004/مسوولان-آران-و-بیدگل-برای-نظارت-بر-بازار-منتظر-تعزیرات-نباشند
بستن   چاپ