پیام سپاهان
38 نقطه حادثه خیز جاده ایی در شهرستان شهرضا شناسایی شد
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 12:08:45
پیام سپاهان - اصفهان- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرضا گفت : 38 نقطه حادثه خیز جاده ایی در 2 ماه اخیر در این شهرستان شناسایی شده است.
عباس نظام الاسلامی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت بیش از 200 کارخانه و واحد صنعتی در پنج شهرک، قطب و منطقه صنعتی، وجود پنج مرکز دانشگاهی، جاذبه های زیارتی و گردشگری و قرارگرفتن شهرستان درمحور شمال به جنوب کشورسبب تردد بالای خودرو در این شهرستان شده است.
وی گفت: در جاده شهرضا - اصفهان در هر ساعت یک هزار و 500 خودرو تردد می کند و همچنین سالانه 2 هزار و 500 خودرو شخصی و عمومی به شمار خودروهای سطح شهر اضافه می شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرضا تصریح کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی، شناسایی، مستندسازی ، احصا و ایمن سازی نقاط حادثه خیز از اقداماتی است که در این شهرستان اجرا می شود.
وی گفت: بیش از 9 هزار نفر در بخش حمل و نقل شهرستان فعالیت دارند که رانندگان، شاغلان در مراکز مرتبط با امور حمل ونقل، مراکز آمورش رانندگی از جمله این افراد هستند.
نظام الاسلامی گفت: مقایسه آمار شهرستان سه سال اخیر نشان دهنده کاهش 19درصدی حوادث ترافیکی است.
وی فرهنگ سازی در حوزه ترافیک را ضروری دانست و گفت: شناسایی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز از وظایف اعضای شورای ترافیک بوده اما تنها راه حل برای حل مشکلات و حوادث ترافیکی نیست و نیازمند مشارکت مردمی و استفاده از تمامی ظرفیت هاست.
شهرستان شهرضا با جمعیتی حدود 160هزار نفر در 70 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
6022/ ت/7144

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92043/38-نقطه-حادثه-خیز-جاده-ایی-در-شهرستان-شهرضا-شناسایی-شد
بستن   چاپ