پیام سپاهان
عمان محیطی لذت بخش برای تجار دارد
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 12:09:40
پیام سپاهان - رییس توسعه اقتصادی شهرداری مسقط گفت: عمان یک ویژگی طبیعی، اجتماعی و فرهنگی بی‌نظیر دارد و محیطی لذت بخش برای تجار و توریست ها ارائه می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اسامه السیبانی امروز (یکشنبه) در نشست رویداد هفته مسقط در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، اظهار کرد: دولت عمان به تازگی تمرکز بر تطبیق قوانین و مقرراتی برای جذب سرمایه به عمان داشته است.
وی گفت: معافیت از مالیات بر درآمدهای شخصی برای کسب و کارها به مدت پنج سال ایجاد شده است. علاوه بر این قیمت‌های رقابتی مناسب در ازای خدماتی که ارائه می‌شود و مالکیت خارجی سهام‌ها و شرکت‌ها، آزادی بازگشت سرمایه و سود حاصل سرمایه گذاران، ایجاد شده است.
رییس توسعه اقتصادی شهرداری مسقط ادامه داد: عمان شاهد عملکرد بهبود یافته در بودجه ٢٠١٨ در مقایسه با عملکرد در سه سال گذشته بوده است.
وی افزود: هدف عمان دستیابی به اهدافی است که موجب پایداری اقتصاد ملی به منظور دستیابی به نرخ رشد مناسب و تکمیل برنامه های دیگر اقتصادی باشد.
السیبانی تصریح کرد: در شهرداری مسقط مسیری طولانی طی شده و خدمات ارائه شده مطابق با دیدگاه شفافی است که عمان دنبال می کند.
وی با بیان اینکه شهرداری مسقط از هیچ تلاشی برای غلبه بر مشکلات و موانع در راه سرمایه گذاری شرکت ها دریغ نمی کند، اضافه کرد: فرآیند سرمایه گذاری در مسقط به نحو مطلوب دنبال می‌شود.
رییس توسعه اقتصادی شهرداری مسقط با اشاره به اهمیت ارتقای خدمات ارائه شده به جامعه، گفت: به بخش خصوصی باید کمک کرد تا کارایی‌اش را به اثبات برساند.
وی افزود: عمان به دنبال این است که برخی از بخش‌های خدماتی را خصوص کند و در همین راستا فعالیت‌های خوبی انجام داده است.
السیبانی با تاکید بر اینکه شهرداری مسقط از هیچ تلاشی برای هماهنگی با بخش های دولتی برای غلبه بر موانعی که وجود دارد فروگذار نخواهد کرد، ادامه داد: عمان تسهیلاتی فراهم می کند تا افراد به سرمایه گذاری در عمان تشویق شوند.
وی ادامه داد: شهرداری مسقط در نظر دارد بر روی پروژه های تفریحی سرمایه گذاری کند. برای جذب توریست البته این کار نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد.
السیبانی تصریح کرد: چنین سرمایه گذاری هایی باید در مراکز خرید ایجاد شود تا بازدید کنندگان زیادی داشته باشد.
وی گفت: از کشور دوم خود یعنی عمان بازدید کنید تا دیدگاهی شفاف برای سرمایه گذاری داشته باشید. 
به گزارش ایسنا، نشست تجاری فرهنگی با کشور عمان تحت عنوان "رویداد هفته مسقط در اصفهان" با هدف آشنایی تجار و صنعتگران عمانی با فرصت‌های سرمایه گذاری در ایران از دوازدهم تا نوزدهم اسفند ماه در اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92068/عمان-محیطی-لذت-بخش-برای-تجار-دارد
بستن   چاپ