پیام سپاهان
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان:
توجه به وضعیت و حقوق آتش‌نشانان اصفهانی یک ضرورت است
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 12:10:01
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه به وضعیت و حقوق آتش نشاشان با توجه به پایان سال و نزدیک شدن به چهارشنبه سوری یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی مقدری ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در آستانه چهارشنبه‌سوری و سال نو رسیدگی به وضعیت تمام آتش‌نشانان به ویژه آنهایی که در جریان آتش‌سوزی شهرک صنعتی جی مصدوم شدندباید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه نباید تنها در لحظات احساسی حوادث از آتش نشانان قدردانی کرد، افزود: باید حقوق و مزایای آتش نشانان در زمان مقرر پرداخت شود.
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: مصوبات شورای شهر درخصوص آئین‌نامه منع بکارگیری بازنشستگان در شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته، اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و برخی نامگذاری‌ها و نیز برخورد با مخدوش کنندگان تابلوهای شهری، به توجه بیشتری از سوی شهرداری اصفهان نیاز دارد.
ادغام نوسازی و بهسازی تجربه موفقی نیست
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه اظهار داشت: ادغام سازمان بهسازی و نوسازی هیچگاه موفق نبوده است بنابراین لازم است شهرداری برای تعیین مدیریت این سازمان اقدامی انجام دهد.
شیرین طغیانی بیان داشت: سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اصفهان در سال 74 با چشم‌انداز تجدید حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بافت قدیمی و فرسوده شهری، دستیابی به شهری پایدار و مشارکتی، اعتلای هویت و ارزش‌های معماری ایرانی-اسلامی و ارتقای زندگی شهروندان و گردشگران تشکیل شده و درحالی که درطول عمر خود با فراز و فرودهایی دچار بوده و انتقادهایی نسبت به عملکردهای این سازمان شده است اما همچنان از سازمان‌های تأثیرگذار و لازم در مدیریت شهری اصفهان محسوب می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92089/توجه-به-وضعیت-و-حقوق-آتش‌نشانان-اصفهانی-یک-ضرورت-است
بستن   چاپ