پیام سپاهان
رئیس اداره منابع طبیعی آران و بیدگل:
30 درصد از عرصه‌های منابع طبیعی آران و بیدگل اصلاح سند شد
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 12:10:05
پیام سپاهان - آران و بیدگل- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل از اصلاح هندسی و دریافت سند تک برگی 30 درصد از ارضی منابع طبیعی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا شفیعی پیش از ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران از اصلاح هندسی و دریافت سند تک برگی 30 درصد از ارضی منابع طبیعی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اصلاح هندسی و دریافت سند تک برگی اراضی بدون هیچ هزینه‌ای و به عنوان شهرستان پیشگام کشور در این زمینه توسط کارشناسان بومی در مناطق مهم شهرستان انجام شد.
وی با اشاره به اتمام اصلاح هندسی اراضی تا دو سال آینده افزود: در سال جاری در سطح محدوده شهری نیز 17 پلاک تعیین و اجرای قانون شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل در ادامه با اشاره به تغییر اقلیم در منطقه آران و بیدگل گفت: امسال اداره منابع طبیعی شهرستان به جای نهال کاری با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از عرصه‌های نهال کاری شده با برنامه ریزی خاص حفاظت کرده است.
وی در ادامه با اشاره به وسعت 605 هزار هکتاری آران و بیدگل گفت: از این میزان بیش از 65 درصد را عرصه‌های بیابانی تشکیل داده است که بیش از سه برابر آمار کشور است.
شفیعی حفاظت از عرصه‌های بیابانی برای جلوگیری از بروز ریزگردها را در شهرستان مهم دانست و گفت: از سال 1349 تاکنون بیش از 120 هزار هکتار جنگل دست کاشت برای برنامه حفاظت بیابانی انجام شده که 40 درصد از کل جنگل‌های دست کاشت استان را تشکیل می‌دهد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92093/30-درصد-از-عرصه‌های-منابع-طبیعی-آران-و-بیدگل-اصلاح-سند-شد
بستن   چاپ