پیام سپاهان
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:
باند سارقان بخش برزک کاشان منهدم شد
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 12:10:05
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سارقان بخش برزک کاشان خبر داد.

سرهنگ علی پورکاوه در گفتگو با خبرنگار مهر ، از انهدام باند سارقان بخش برزک کاشان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد سرقت منزل در روستای ویدوج از توابع شهر برزک کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی فرماندهی بخش برزک قرار گرفت.
وی افزود: مأموران طی بررسی و تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند سه نفر سارق را شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگیر کنند که تحقیقات از این متهمان آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه طی تحقیقات صورت گرفته نامبردگان به 19 فقره سرقت اعتراف کردند، ابراز داشت: این اعترافات مربوط به سرقت منزل از بخش برزک کاشان بوده و تحقیقات همچنان ادامه دارد و پس از سیر مراحل قانونی و تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.
دستگیری قاچاقی مواد مخدر در کاشان
وی از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در کاشان نیز خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و طی کنترل خودروهای ورودی به شهرستان به یک دستگاه کامیون که به مقصد کاشان در حرکت بود، مظنون شدند.
پورکاوه افزود: طی بازرسی از خودرو مذکور مقدار 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که با طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92094/باند-سارقان-بخش-برزک-کاشان-منهدم-شد
بستن   چاپ