پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان:
جابجایی روزانه 90 هزار مسافر در نوروز با پایانه‌های مسافربری
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 12:10:07
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: روزانه 70 هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان جابه جا می‌شوند که این رقم در نوروز به بیش از 90 هزار نفر می‌رسد.

عباس محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ایام نوروز به علت افزایش تعداد مسافرین در روز ساعات خدمات رسانی به مسافران در پایانه‌های اصفهان از ساعت چهار بامداد تا دو بامداد خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه ساعت خدمات رسانی ویژه از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه است، افزود: برای حذف جارچی‌ها در محوطه پایانه‌ها سیستم سنا در پایانه‌های صفه و کاوه راه اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه عملیات عمرانی ساخت پمپ گازوئیل در پایانه صفه در این ماه با هدف سوخت گیری اتوبوس‌ها در این پایانه و افزایش ساعات استراحت رانندگان، آغاز می‌شود، گفت: اجرای این طرح حدود 9 ماه به طول می‌انجامد و با بهره برداری از آن اتوبوس‌هایی که پیش از این در پایانه کاوه سوخت گیری می‌کردند، دیگر لزومی به مراجعه به این پایانه نخواهند داشت.
وی افزود: روزانه بین 70 تا 75 هزار لیتر سوخت رسانی گازوئیل در پایانه کاوه انجام می‌شود که در صورت ساخت پمپ گازوئیل صفه ، از حجم مراجعات و اتلاف وقت رانندگان در پایانه کاوه کاسته خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان هزینه ساخت این پمپ را بیش از یک میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: با بهره برداری از این پمپ اتوبوس‌های شرکت واحد نیز در شیفت شب می‌توانند سوخت گیری کنند.
وی بیان داشت: از آنجا که تردد خودروی شهروندان یا مسافران نوروزی در ایام عید در این نقطه که پایانه و ورودی شهر اصفهان نیز هست، زیاد است، توقف اتوبوس‌ها بیرون از محوطه پایانه‌ها مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.
وی همچنین از نظارت با دوربین‌های مداربسته برای جلوگیری از توقف اتوبوس‌ها بیرون از محوطه پایانه‌ها خبر داد و گفت: به همین دلیل رانندگان متخلفی که اقدام به سوار کردن مسافر در بیرون از پایانه کنند، طی نامه‌ای به اداره کل حمل و نقل و راهداری معرفی خواهند شد و کارت آنها بین یک تا سه ماه توقیف می‌شود.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان افزود: نیروهای انتظامی در پایانه‌ها مستقر شده و کلانتری‌ها در مجاورت پایانه‌ها امنیت مسافران را تأمین می‌کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92095/جابجایی-روزانه-90-هزار-مسافر-در-نوروز-با-پایانه‌های-مسافربری
بستن   چاپ