پیام سپاهان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:
بیش از یک هزار نجاتگر در نوروز آماده خدمت به مسافران اصفهان هستند
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 16:44:32
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: بیش از یک هزار نجاتگر در اصفهان آماده خدمت به مسافران نوروزی هستند.

محسن مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با نزدیک به ایام نوروز، بیش از یک هزار و 200 نیروی نجاتگر، 180 پرسنل امدادی و هفت تیم واکنش سریع در 42 پایگاه امداد و نجات بین شهری، یک پایگاه امداد هوایی و 40 پایگاه و پست ایمنی و سلامت، آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی اصفهان هستند.
وی افزود: برای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی بیش از 800 نفر از جوانان آموزش دیده عضو جمعیت هلال احمر اصفهان در اجرای این طرح مشارکت دارند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این راستا به منظور تسهیل خدمات رسانی بیشتر به مسافرین نوروزی، امکان بهره برداری از اپلیکیشن مسافر یار را با همکاری بخش خصوصی فراهم کرده است که امکان دسترسی به اطلاعات گردشگری، راه‌های ارتباطی و غیره در این سامانه پیش بینی شده است.
وی با اشاره به مشارکت فعال خیرین و داوطلبان در اجرای طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان از جمله طرح فرشتگان رحمت بیان داشت: این طرح نیز از جمله طرح‌هایی است که در ایام پایانی سال در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار مناطق محروم روستایی و شهری به ویژه کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست، خانواده زندانیان، بیماران و زنان سرپرست خانوار به اجرا در می‌آید.
مؤمنی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح جذب، سازماندهی و هدایت کمک‌های مردمی در اجرای برنامه‌های عام المنفعه خیرخواهانه با استفاده از توان خیرین در حمایت از نیازمندان و تلاش برای رفع بخشی از محرومیت‌های اقشار آسیب پذیر است، اظهار داشت: امسال نیز این طرح با همیاری و مشارکت داوطلبان، خیرین و پرسنل جمعیت هلال احمر در سراسر استان اصفهان در حال انجام است.
وی ابراز داشت: در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای شهروندان باید ضمن حفظ خونسردی با شماره ملی ندای امداد یعنی 112 سازمان امداد و نجات تماس گرفته یا به نزدیک‌ترین پست امدادی مستقر در محل یا جاده مراجعه کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92126/بیش-از-یک-هزار-نجاتگر-در-نوروز-آماده-خدمت-به-مسافران-اصفهان-هستند
بستن   چاپ