پیام سپاهان
مدیر فرهنگسرای معراج کاشان خبر داد؛
تمرکز برنامه‌های فرهنگسرای معراج کاشان در مناطق حاشیه‌ای شهر
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 16:44:36
پیام سپاهان - کاشان - مدیر فرهنگسرای معراج کاشان از تمرکز برنامه‌های فرهنگسرای معراج در مناطق حاشیه‌ای کاشان خبر داد و گفت: 50 درصد بودجه فرهنگسرای معراج کاشان به حوزه فرهنگی اختصاص یافته است.

سیدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به برنامه‌های فرهنگسرای معراج کاشان در سال آینده اظهار داشت: 34 درصد بودجه این فرهنگسرا به حوزه اجتماعی و در بخش‌های ارتقای نشاط اجتماعی، سلامت شهروندی، کارآفرینی، بانوان و خانواده، شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ گردشگری اختصاص پیدا می‌کند.
وی از اختصاص 50 درصدی بودجه فرهنگسرای معراج کاشان به حوزه فرهنگی خبر داد و افزود: این حوزه به بخش‌هایی همچون تعالی فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی و نهضت انتظار، فرهنگ شهروندی و سبک زندگی اسلامی می‌پردازد.
مدیر فرهنگسرای معراج کاشان گفت: 16 درصد بودجه سال آینده مربوط به برنامه‌های هنری و در بخش‌های مفاخر و مشاهیر، هنرهای تجسمی ادبیات و موسیقی، هنرهای نمایشی صنایع دستی و سه بخش زیرمجموعه آن است.
وی با بیان اینکه اولویت برنامه‌های این فرهنگسرا با محوریت خانواده و کودکان است، افزود: در اجرای برنامه‌ها و مشارکت در اجرای آنها و حتی تأمین هزینه‌ها، خیرین و همچنین دیگر سازمان‌ها و مؤسسات مردم نهاد حضور پررنگ دارند.
هاشمی ضمن اشاره به اجرای برنامه‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه شهر ابراز داشت: رویکرد فرهنگسرا در اجرای برنامه‌ها بیشتر منعطف بر اجرای برنامه و حضور کودکان و دانش آموزان مناطق حاشیه و کمتر توسعه یافته فرهنگی شهر است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92130/تمرکز-برنامه‌های-فرهنگسرای-معراج-کاشان-در-مناطق-حاشیه‌ای-شهر
بستن   چاپ