پیام سپاهان
جایی میان دو دنیا
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 1:24:11 PM
ایسنا
پیام سپاهان- کارگردان این تئاتر  اظهار کرد: من پیش از «مهمانسرای دو دنیا»، نمایشنامه‌های «خرده جنایت‌های زن‌وشوهری» و «عشق لرزه» را نیز در دانشگاه اصفهان اجرا کرده بودم و علت انتخاب این متن‌ها نیز وجود دغدغه روابط مشترک در آن‌ها بود.

کاوه کاکایی ادامه داد: در «مهمانسرای دو دنیا»، چند انسان بر اثر یک حادثه در جایی میان دو دنیا قرار می‌گیرند و شخصیت اصلی این داستان، که در ابتدا سرشار از شک بوده، با گذشت زمان و لمس عشق حقیقی، به یقین می‌رسد.

او با اشاره به اینکه بخش مهمی از دغدغه‌های جوانان امروز از نوع فلسفی است، تصریح کرد: مرگ، زندگی، عشق و خدا که در نمایشنامه امانوئل اشمیت به آن پرداخته‌شده درواقع پاسخگوی این دغدغه‌هاست و چه برای من، چه برای گروه اجرایی و مخاطبان، می‌تواند اثرگذار باشد. 

کاکایی، در توضیح چرایی انتخاب دانشگاه اصفهان به‌عنوان محل اجرای این تئاتر گفت: دانشگاه اصفهان هزاران دانشجو دارد و فکر می‌کنم فضای خوبی برای بیان این دغدغه‌های اجتماعی و فلسفی است. ضمن اینکه باید تأکید کنم کار ما یک تئاتر دانشجویی نیست و تمام تلاش ما بر این بوده که صحنه‌پردازی و دیگر اجزای آن حرفه‌ای باشد. 

 تئاتر «مهمانسرای دو دنیا» با بازی محمد شیشه‌فروش، حمیدرضا یحیی‌آبادی، شادی تیموری، مجتبی مرتضوی، نفیسه رازی، الهام بوشهری، بهروز مانی و فاطمه بستان‌افروز تا 23 اسفندماه هرروز رأس ساعت 12 در تالار آوینی دانشگاه اصفهان اجرا می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92145/جایی-میان-دو-دنیا
بستن   چاپ