پیام سپاهان
طرح تکمیل جاده بادرود- کاشان آغاز شد
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 22:03:26
پیام سپاهان - کاشان - رییس اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: طرح تکمیل جاده بادرود به کاشان و آسفالت ریزی باند دوم این محور سرانجام پس از نزدیک به 20 سال آغاز شد.
حامد موحدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خوشبختانه با پیگیری های نمایندگان شهرستان های نطنز و کاشان، اداره کل راه و شهرسازی و چندین سفر وزیر و معاونان راه و شهرسازی به منطقه، عملیات آسفالت ریزی باند دوم این محور با اختصاص یک هزار تن قیر آغاز شده و امید می رود تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی به سرانجام برسد.
وی بیان کرد: جاده بادرود به کاشان 53 کیلومتر طول دارد که 18 کیومتر در شهرستان نطنز و سایر آن در محدوده شهرستان کاشان قرار گرفته و هم اکنون 26 کیلومتر از زیرسازی این جاده از جمله ابنیه و پل ها آماده شدند.
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز یادآور شد: با توجه به اینکه جاده بادرود- کاشان یکی از پر رفت و آمدترین محورهای منطقه بوده و مسیر جاده ترانزیت تهران- بندرعباس نیز محسوب می شود، تنها باند دوطرفه آن پیش تر برای سال ها شاهد روی دادن حادثه های دلخراشی بوده است که امید می رود با تکمیل طرح به کمترین میزان ممکن برسد.
به گزارش ایرنا، طرح ساخت باند دوم جاده بادرود- کاشان پیش تر در سال 92 آغاز شد.
این طرح که از جمله مصوبات سفر رییس جمهوری بود، نزدیک به 18 کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز مورد بهره برداری قرار گرفته است.
بادرود، مرکز بخش امامزاده با جمعیت 25 هزار نفر از توابع شهرستان نطنز می باشد.
نطنز با جمعیت افزون بر 47 هزار نفر در فاصله نزدیک به 125 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92161/طرح-تکمیل-جاده-بادرود--کاشان-آغاز-شد
بستن   چاپ