پیام سپاهان
سرمربی تیم ذوب آهن:
از بازیکنانم در دیدار با الزورا عراق راضی هستم
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 22:04:18
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت : از بازیکنانم در دیدار با الزورا عراق فوق العاده راضی هستم چون در این بازی تلاش خود را کردند.
به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان دوشنبه شب در نشست خبری افزود: می دانستیم تیم عراقی برای کسب یک امتیاز به اصفهان می آید چون به اندازه سه امتیاز برایش مهم است.
وی با اشاره به اینکه امروز قاعده فوتبال شکل دیگری داشت، اظهارداشت : وقتی گل نزنی ممکن است گل بخوری و این برای ما خوب نیست.
منصوریان تصریح کرد : در نیمه اول و دوم تیم ما موقعیت های زیادی را به وجود آورد ولی موفق به گلزنی نشد.
وی با اعلام رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار ، ادامه داد: بازیکنان من در این دیدار تلاش خود را کردند و تیم حریف فقط یک موقعیت بر سر اشتباه بازیکنان ما برای گلزنی داشت که توسط دروازه بان تیم ما مهار شد.
وی بیان کرد : رشید مظاهری دروازه بان تیم ما امروز روز سبکی داشت و فردا باید برای اینکه از لحاظ بدنی آماده باشد تمرین کند.
منصوریان اظهارداشت: در دیدار امروز چند بازیکن جوان خود را به میدان فرستادم و باید آنها را برای دیدارهای بعدی آماده کرد.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: این تورنومنت از لیگ برتر سخت تر است و باید باهوش ترعمل کرد و چون بازیهای فشرده است راهی جز تلاش نداریم.
وی با اشاره به اینکه مهمترین شانس ما این است که اول به گل برسیم تا جریان بازی تغییر کند که فشردگی خط دفاع اجاز نمی داد.
وی با تاکید بر استفاده از جوانان در کنار با تجربه ها در بازی های ذوب آهن، گفت : جوانگرایی جرات می خواهد و ذوب آهن بهترین باشگاه در حوزه بازیکن سازی است و در این زمینه وظیفه مربی نیز بازیکن سازی است.
سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: بازی های تیم ما فشرده است و تقویم لیگ برتر دچار مشکل است با شروع فصل تقویم سبک است و انتهای فصل بازیکنان فرسوده می شوند که باید روال اول فصل را داشته باشند.
وی افزود: اگر به فکر تقویم نباشیم هم جام باشگاه از دست می رود هم در این مسیر ما دچار مشکل می شویم و در سال آینده لیگ ما خروجی ندارد.
منصوریان تصریح کرد: چشم امید من به جوانان است و شاید سال آینده ذوب آهن خرید آن چنانی نداشته باشد، باشگاه است که همیشه صلابت دارد و وظیفه ما نیز بازیکن سازی جوان است.
دیدار این دو تیم بدون گل پایان یافت.
/6026/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92176/از-بازیکنانم-در-دیدار-با-الزورا-عراق-راضی-هستم
بستن   چاپ