پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
اصفهان در زمینه توسعه دولت الکترونیک پیشرو باشد
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 22:04:41
پیام سپاهان - استاندار اصفهان گفت: اصفهان باید در زمینه توسعه دولت الکترونیک و IT پیشرو باشد و باید تلاش شود به جایگاه برتر در این حوزه که از اهداف مدیریت استان است دست یابیم.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار مدیرعامل و معاونان شرکت مخابرات استان با ایشان بر فراهم سازی زمینه ها و زیرساخت های دولت الکترونیک تاکید کرد و افزود: در موارد خاص که نیازمند حمایت و کمک مدیریت استان است آمادگی همکاری وجود دارد.
وی با تاکید براینکه اصفهان باید در زمینه توسعه دولت الکترونیک و IT پیشرو باشد، اظهار کرد: رسیدن به جایگاه برتر در این حوزه از اهداف مدیریت استان به شمار می رود و امیدواریم که هر چه سریعتر به این جایگاه دست یابیم.
استاندار اصفهان گفت: دولت الکترونیک نباید به چند دفتر خدماتی خلاصه شود، چرا که با گسترش دولت الکترونیک تغییرات خوبی در کارایی و اثربخشی سیستم‌های دولتی و نحوه خدمات رسانی و همچنین رضایت مردمی ایجاد خواهد شد.
وی مسئولیت پذیری و پاسخگویی، کارآمدی واثر بخشی، منعطف وتطبیق پذیر بودن، هماهنگی کامل بین اجزای دولت و در راستای ایجاد شفافیت و مقابله با جعل و فساد اداری حرکت کردن را از جمله اهداف توسعه دولت الکترونیک دانست و گفت: باید پیگیری های لازم برای تحقق این امر صورت گیرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92186/اصفهان-در-زمینه-توسعه-دولت-الکترونیک-پیشرو-باشد
بستن   چاپ