پیام سپاهان
جامعه کنونی به خلاقیت و نوآوری نیاز دارد
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 22:04:47
پیام سپاهان - مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی گفت:در فضای کنونی جامعه به شدت به ایدهای نو و خلاق نیاز دارد، زیرا صنایع امروز نگاهشان بر ایده های واختراعات داخلی خیلی خوب است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، پیام نجفی صبح امروز (سه شنبه) در مراسم افتتاح هفتمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم سهم تجاری سازی دراختراعات و نوآوری را بالا ببریم و دانشگاه آزاد هم متناسب با این نیاز حرکت می کند.
وی ادامه داد:امروز در زمینه اختراع و نوآوری بارقه امید زیادتر شده و دانشگاه ها به خصوص دانشگاه آزاد جدی تر به این مسائل توجه می کند و آماده مشارکت وسرمایه گذاری است.
مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشجویان خلاق مبتکر و نو آور دانشگاه آزاد توانمند و فعالتر شده اند، گفت: دانشجویان امروز آمادگی حضور در بازار و مراکز صنعتی برای برطرف کردن نیازهای کشور را دارند.
نجفی بابیان اینکه تلاش ما این است که نقاط ضعف راکاهش و نقاط قوت را افزایش دهیم، تصریح کرد: این دانشگاه آمادگی حمایت از طرح ها وایده های مخترعان و مبتکرانی با قابلیت تجاری سازی را دارند.
به گزارش ایسنا، هفتمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران از امروز تا 16 اسفندماه در مجموعه فرهنگی شهید حججی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حال برگزاری است. 190 طرح در 14 حوزه مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده است که در مرحله داوری ابتدایی، 131 طرح با کسب 50 درصد امتیاز قابلیت ورود به مرحله حضوری را به دست آورده اند که در پایان با نظر 37 داور جشنواره از طرح های برگزیده تقدیر خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92190/جامعه-کنونی-به-خلاقیت-و-نوآوری-نیاز-دارد
بستن   چاپ