پیام سپاهان
رییس اداره ورزش و جوانان چادگان:
از 125 ورزشکار مدال‌آور چادگان تجلیل می‌شود
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 22:04:56
پیام سپاهان - رییس اداره ورزش و جونان چادگان گفت: از 125 قهرمان ورزشی و مدال‌آور در رشته‌های مختلف ورزشی طی آیینی تجلیل می‌شود.
رضا آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در چادگان، اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته از 125 قهرمان ورزشی و مدال‌آور در رشته‌های مختلف ورزشی طی آیینی تجلیل می‌شود.
وی افزود: حمایت از ورزشکاران و استعدادیابی جدید در این حوزه امری است که همیشه در دستور کار این اداره بوده و تا حد امکان این موضوع انجام شده است.
رییس اداره ورزش و جونان چادگان، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی که در سال 97 داشته‌ایم، سعی مجموعه بر این بوده که حرکت رو به جلوی حوزه ورزش کند نشود و مسابقات درون و برون شهرستان را برگزار کنیم.
آقایی از برگزاری مسابقات کشوری و استانی طی سال 97 در شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط منطقه‌ای و چشم‌اندازی که در چادگان است، دعوت از تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف،هم به جهت معرفی شهرستان و هم کسب تجارب مد نظر قرار گرفته است.
رییس اداره ورزش و جوانان گفت:آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی و مسئولان هیئت‌های ورزشی 16 اسفندماه سال جاری در مکان سالن همایش دهکده فرهنگی تفریحی زاینده‌رود چادگان با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92196/از-125-ورزشکار-مدال‌آور-چادگان-تجلیل-می‌شود
بستن   چاپ