پیام سپاهان
بازیکن بسکتبال نامی نو:
با جام قهرمانی برمی‌گردیم
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 22:04:56
پیام سپاهان - بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال نامی نو می‌گوید انگیزه‌های زیادی برای بازی برگشت فینال داریم و صد درصد با جام قهرمانی به اصفهان برمی‌گردیم.
ساغرآجیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص بازی برگشت تیمش در مقابل دانشگاه آزاد در فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان که جمعه در تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: خدا را شکر در دور رفت که در اصفهان برگزار شد بچه‌ها کار تیمی خوبی انجام دادند و موفق شدیم تیم دانشگاه آزاد را شکست دهیم.
وی افزود: در بازی رفت هر دو تیم ازنظر تماشاگر شرایط خوبی داشتند و تیم دانشگاه آزاد هم به‌ واسطه مربی و یکی دوتا بازیکن اصفهانی که داشت حمایت خوبی از سوی تماشاگران شدند و هر دو تیم به‌خصوص تیم نامی نو یک بازی تماشاگر پسند را انجام داد.
وی در خصوص عملکردش در چند بازی اخیر گفت: در بازی نیمه‌نهایی در اصفهان مقابل هیرو بازی بدی داشتم، در بازی برگشت سعی کردم آن را جبران کنم و با بازگشت خوبی که داشتم، تلاش کردم این روند را ادامه دهم و دچار افت نشوم. در بازی فینال هم به اعتقاد خودم توانستم عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم و امیدوارم بتوانم در فینال برگشت در تهران نیز به همین‌گونه در کسب نتیجه سهم داشته باشم.
آجیلی تصریح کرد: البته در تهران بازی حساس‌تر خواهد بود، اما با این انگیزه‌ای که ما داریم و تمریناتی که داشتیم صد در صد قهرمان می‌شویم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92197/با-جام-قهرمانی-برمی‌گردیم
بستن   چاپ