پیام سپاهان
بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال
گیتی پسند جام قهرمانی را به اصفهان می‌آورد؟
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 22:05:02
پیام سپاهان - دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بین دو تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون روز پنج‌شنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، بازی رفت بین دو تیم گیتی پسند و مس سونگون در سالن پورشریفی شهر تبریز با نتیجه صفر- صفر به پایان رسید تا تکلیف قهرمانی روز پنج‌شنبه 97/12/16 ساعت 17 در نصف جهان مشخص شود.
بازی گذشته علی‌رغم حملات دو تیم و موقعیت‌های متعددی که داشتند و به لطف تیرک دروازه و درخشش دروازه‌بان‌ها هیچ توپی از خطوط دروازه‌ها نگذشت.
در ابتدا سازمان لیگ تلاش کرد تا بازی برگشت در سالن 25 آبان شهر اصفهان برگزار شود؛ اما با مخالفت گیتی پسندی‌ها رو به رو شد و این بازی در ورزشگاه پیروزی برگزار می‌شود.
مسی‌ها که فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ را کسب کردند در تلاش هستند این مقام را تکرار کنند، از طرف دیگر قرمزپوشان اصفهانی برای به دست آوردن قهرمانی راه زیاد و سختی را طی کرده‌اند.
گیتی پسند با حکم تعلیقی محرومیت از تماشاگر روبرو بود که با حکم کمیته انضباطی برطرف شد و دیدار فینال با حضور هواداران برگزار می‌شود.
محمود رضا نصیرلو، ابراهیم مهرابی افشار، محمدرضا ذاکری و حسین امیری این دیدار را قضاوت خواهند کرد. جواد فهیمی راد ناظر داوری و مهدی هنروری نماینده فدراسیون خواهد بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92205/گیتی-پسند-جام-قهرمانی-را-به-اصفهان-می‌آورد؟
بستن   چاپ