پیام سپاهان
رئیس راهداری کاشان به مهر خبر داد؛
اصلاح قوس حسنارود کاشان از فردا / اتمام اصلاح قوس تا پایان سال
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 22:05:14
پیام سپاهان - کاشان - رئیس راهداری کاشان از اصلاح قوس حسنارود کاشان از فردا خبر داد و گفت: اصلاح قوس تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

حامد فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اعلام این مطلب اظهار داشت: اصلاح قوس حسنارود کاشان از فردا آغاز بکار می‌کند و برای اصلاح آن نیز هزار و 100 تن آسفالت تخصیص داده شده است و برای تحقق این مهم در ابتدا نقشه برداری صورت گرفت.
وی با بیان اینکه با احصاء معایب این قوس نقشه اصلاحی و رفع عیب شیب جاده تهیه شد، افزود: اصلاح شیب عرضی جاده موجب شده است تا این حجم بالا از آسفالت را نیاز داشته باشد و اعتبار این طرح نیز از بودجه ملی تأمین شده است.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان با بیان اینکه یکی از نقاط حادثه خیز محور کاشان - مشهد اردهال قوس حسنارود بوده است، ابراز داشت: اغلب تصادفات در این قوس به صورت واژگونی بوده است که متأسفانه تلفات مالی و جانی متعددی را به مسافران این محور تحمیل کرده است که پس از بررسی مشخص شد این قوس از نظر شیب عرضی مشکل داشته است.
وی با بیان اینکه امیدواریم با اصلاح این قوس تصادف دیگر شاهد تصادف نباشیم، گفت: با شروع اصلاح قوس حسنارود در این محور از فردا امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92219/اصلاح-قوس-حسنارود-کاشان-از-فردا---اتمام-اصلاح-قوس-تا-پایان-سال
بستن   چاپ