پیام سپاهان
حضور 10 هزار اصفهانی در ششمین آزمون استخدامی کشور
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 11:35:22
پیام سپاهان - رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: ششمین آزمون استخدامی فراگیر 20 دستگاه‌ اجرایی کشور، 17 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار می شود.
مرتضی تیموری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان با بیان اینکه مدیریت اجرای این آزمون برای نخستین بار بر عهده جهاد دانشگاهی قرار داده شده است، اظهار کرد: این آزمون‌ها به صورت کلان توسط سازمان امور استخدامی کشور هدایت و برنامه ریزی می شود و امسال برای نخستین بار اجرای ملی این طرح از مراحل اولیه تا تهیه سئوالات و اعلام نتیجه کتبی آزمون به جهاد دانشگاهی واگذار شده است.
وی ادامه داد: 220 هزار نفر در کل کشور متقاضی شرکت در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور هستند که از این تعداد بالغ بر 10 هزار نفر در اصفهان در این آزمون شرکت خواهند کرد.
رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان افزود: داوطلبان ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در استان اصفهان در 9 حوزه امتحانی توزیع شده اند که پنج هزار و 313 نفر در دانشگاه اصفهان و مابقی در شهرهای خمینی شهر، داران، گلپایگان، نایین، شهرضا، کاشان و شاهین شهر هستند.
تیموری با اشاره به روند اجرای آزمون کتبی گفت: ثبت نام آزمون در بازه زمانی30 دی تا 7 بهمن ماه انجام شده است و کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه سیزدهم اسفند بر روی سایت اینترنتی به آدرس www.hrtc.ir در دسترس است و داوطلبان می توانند تا روز پنج شنبه نسبت به تهیه آن اقدام کنند.
وی از برگزاری این آزمون در روز جمعه (17 اسفند) خبر داد و افزود: فرآیند آزمون از ساعت 8 و نیم صبح آغاز و آزمون از ساعت 9 تا 12:10 روز جمعه برگزار خواهد شد. 
تیموری با اعلام اینکه نیم ساعت پیش از شروع آزمون، درب‌های حوزه امتحانی بسته می‌شود، از شرکت کنندگان خواست حداقل نیم ساعت پیش از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه حدود نیمی از داوطلبان شرکت کننده در ششمین آزمون استخدامی کشور در استان اصفهان آقایان و نیمی دیگر بانوان هستند، تصریح کرد: تعداد و نسبت داوطلبان در حوزه های مختلف و به تبع رشته های مختلف متفاوت است. 
رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان خاطرنشان کرد: دو دفترچه عمومی و اختصاصی در اختیار داوطلبان قرار داده می شود که دفترچه سوالات عمومی برای تمام داوطلبان یکسان و سوالات اختصاصی متناسب با رشته شغلی متفاوت است. ضمن اینکه داوطلبان مدرک دیپلم تنها دفترچه آزمون عمومی دریافت می کنند. 
وی درباره اعلام نتایج آزمون گفت: ابتدا باید نتایج آزمون کتبی مشخص شود و بعد دستگاه‌ها برای پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت زمان مصاحبه را مشخص می‌کنند، پس از فرآیند مصاحبه نتایج اعلام می‌شود. اعلام نتایج از طریق مشاهده نتایج در پروفایل داوطلبان خواهد بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92247/حضور-10-هزار-اصفهانی-در-ششمین-آزمون-استخدامی-کشور
بستن   چاپ