پیام سپاهان
یاوری:
ذوب‌آهن، نمایش خوب اما شتاب زده در گلزنی
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 11:35:26
پیام سپاهان - کارشناس فوتبال ایران می‌گوید: ذوب‌آهن در برابر تیم دفاعی الزورا عملکرد مناسبی داشت و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت اما با شتاب‌زدگی و عملکرد خوب دروازه‌بان تیم حریف موفق به گلزنی نشد.
محمد یاوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در خصوص دیدار ذوب‌آهن در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: ذوب‎آهن در بازی با الزورا متفاوت از لیگ‌برتر بازی می‌کرد و در سه بازی آسیایی که داشته است نشان داده که عملکردی متفاوت دارد که به انگیزه بازیکنان و کادرفنی برمی‌گردد.
وی ادامه داد: الزورا در حالت دفاعی بود و بیشتر تلاش می‌کرد تا برابر شاگردان منصوریان گلی را دریافت نکند و اصطلاحا با دفاعی اتوبوسی مانع گلزنی ذوب‌آهن می‌شد و البته اعتقاد دارم دروازه‌بان این تیم بهترین بازیکن این تیم در زمین بود و توانست موقعیت‌های ذوب‌آهن را متوقف کند.
این کارشناس فوتبال تصریح کرد: عملکرد ذوب‌آهن در این بازی منطقی‌تر از بازی‌های قبلی بود و سعی می‌کردند تا با حوصله بیشتری بازی کنند و این نکته جای امیدواری داشت. اما با این حال بازهم استرس را می‌شود بر روی نیمکت ذوب‌آهن مشاهده کرد و این مورد باید رفع شود. 
وی اظهار کرد: ذوب‌آهن تیمی است که همیشه با آرامش بازی کرده است و توصیه من به کادرفنی این تیم و منصوریان که بسیار او را دوست دارم، داشتن آرامش بیشتر در کنار زمین است. ذوب‌آهن روزهای خوبی را حتما خواهد داشت و بازی مقابل نماینده عراق در شکل‌گیری ساخت بازی و انتقال توپ از دفاع به حمله با استفاده از بازیکنان میانی به خصوص حدادی‌فر و بوحمدان بسیار خوب عمل کردند. 
یاوری گفت: تعویض بازی، فاصله خطوط و چرخش توپ در این بازی بسیار خوب بود و به نظرم فقط در ضربات پایانی ناموفق بودند. در 18 قدم تیم حریف بازیکنان ذوب‌آهن شتاب‌زده عمل می‌کردند که اگر این اتفاق نمی‌افتاد، می‌توانستند به گل دست پیدا کنند.
وی درباره اینکه کدام بازیکن در این بازی عملکرد مناسبی داشت، خاطر نشان کرد: در این بازی حسینی و مهاجم نیجریه‌ای این تیم از ابتدا بازی نکردند که به نظر کادر‌فنی برمی‌گردد. اما در این بازی چراغلعی، حدادی‌فر و محمد‌رضا عباسی بسیار عملکرد خوبی داشتند.
کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: بسیار خوشحال شدم که روزی محمدرضا عباسی را از هرمزگان به اصفهان آوردم و هیئت فوتبال آن زمان بسیار مخالف آوردن این بازیکنان بود اما من از انتقال این بازیکنان به اصفهان بسیار خوشحال هستم.
وی گفت: این بازیکن زمانی در تیم‌ملی زیر 13 سال بازیکن من بود و از بازی بسیار روان، سرعتی و تعصبی این بازیکن بسیار خوشحال شدم. مربیان قبلی کمتر به او میدان داده بودند اما از منصوریان تشکر می‌کنم که به او بیشتر فضا و میدان داده است و تیم ذوب‌آهن روز به روز درحال پیشرفت است و من به این تیم امیدوار هستم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92249/ذوب‌آهن،-نمایش-خوب-اما-شتاب-زده-در-گلزنی
بستن   چاپ