پیام سپاهان
رییس دانشگاه هنر اصفهان:
ظرفیت اصفهان در هنر بالاست
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 17:08:02
پیام سپاهان - رییس دانشگاه هنر اصفهان گفت: اصفهان دومین مرکز هنری در کشور است و ظرفیت بالایی در این حوزه دارد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، مصطفی کیانی صبح امروز(چهارشنبه) در آیین امضای تفاهم نامه کنسرسیوم فعالیت‌های بین‌المللی مراکز علمی و فناوری پیشرو اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان، اظهار کرد: ظرفیت اصفهان نه تنها در علم و فناوری بلکه در هنر نیز بسیار بالاست و در سال گذشته توانسته ایم بعد از سال ها رشته موسیقی را در دانشگاه بازگشایی کنیم.
وی تصریح کرد: اصفهان در زمینه موسیقی و نمایش، پیشکسوت است و این کنسرسیوم می تواند حلقه واصله ای باشد تا همکاری بسیار خوبی شکل بگیرد و بتوانیم در این حوزه به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.
رییس دانشگاه هنر اصفهان، ادامه داد: علاوه بر همکاری در زمینه بین‌المللی همکاری های داخلی را نیز بیشتر می کنیم و امیدواریم با امضای این تفاهم نامه کنسرسیوم علمی این مهم محقق شود.
کیانی گفت: در نظر داریم نه تنها از کشورهای جهان سوم، بلکه از کشورهای اروپایی نیز دانشجو بگیریم تا زمینه آشنایی هنر و فرهنگ ایران برای جهانیان ایجاد شود که خوشبختانه استقبال خوبی هم شده است. با چندین سفارت خانه نیز تماس گرفته شده تا در جریان چنین دوره هایی قرار بگیرند.
به گزارش ایسنا، کنسرسیوم همکاری‌های علمی بین المللی مشترک میان مراکز علمی و فناوری پیشرو اصفهان با امضا تفاهم نامه میان رؤسای دانشگاه های صنعتی اصفهان، اصفهان، علوم پزشکی، هنر و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تشکیل می شود. این کنسرسیوم به پیشنهاد دانشگاه صنعتی اصفهان و در راستای همسو کردن فعالیت های علمی بین المللی مشترک میان مراکز علمی و فناوری پیشرو اصفهان به منظور استفاده بهینه از توانمندی های علمی پژوهشی و اجرایی و بهره مندی از تجربیات طرفین امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان امضا می شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92277/ظرفیت-اصفهان-در-هنر-بالاست
بستن   چاپ