پیام سپاهان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
جذب توریسم سلامت یک‌اقدام راهبردی برای نجات اصفهان‌است
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 17:08:10
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان گفت: درنقشه گسترش توسعه اصفهان جذب توریسم سلامت و علمی به عنوان یک اقدام راهبردی برای نجات اصفهان شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، طاهره چنگیز ظهر چهارشنبه در آئین امضای تفاهم نامه کنسرسیوم فعالیت‌های بین‌المللی مراکز علمی و فناوری پیشرو اصفهان اظهار داشت: انعقاد قرارداد با چهار مرکز علمی در استان اصفهان از جمله دانشگاه صنعتی، دانشگاه اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی و دانشگاه هنر یک نهالی است که امیدوارم با همکاری و هم افزایی و دوستی و مشارکت به یک درخت تنومند مبدل شود و برکات آن را در استان اصفهان شاهد باشیم و در سایه همدلی رویدادهای علمی و آموزشی فناوری‌های سلامت کشور در اصفهان کلید بخورد.
وی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز در همه جا و زمینه‌ها نفوذ کرده است و در حوزه بین‌الملل نیز به صورت گسترده‌ای وارد شدیم که مایه‌افتخار است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ورود به کنسرسیوم مرزهای دانش را در حوزه استانی و ملی و بین‌المللی گسترش می‌دهد.
وی اضافه کرد: مرزهای دانش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تنها به دیوار و نرده‌های پردیس دانشگاه محدود نمی‌شود بلکه در تمامی نقاط آرم دانشگاه را خواهیم دید و اثرات حوزه بهداشت و درمان را شاهد هستیم.
چنگیز ادامه داد: با انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه‌های پیشرو استان اصفهان و تبادل اطلاعات و فناوری و کمک به توسعه دانش کمک می‌کند که اقدامات فناورانه و سلامت ارزش افزوده بالایی پیدا کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92283/جذب-توریسم-سلامت-یک‌اقدام-راهبردی-برای-نجات-اصفهان‌است
بستن   چاپ