پیام سپاهان
معاون وزیر راه و شهرسازی:
ایجاد تعادل منطقی میان عرضه و تقاضای مسکن در دستور کار دولت است
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 17:08:12
پیام سپاهان - اصفهان - معاون وزیر راه گفت: ایجاد تعادل منطقی میان عرضه و تقاضای مسکن با ساخت واحدهای مسکونی جدید در دستور کار دولت است و در این راستا ساخت 200 هزار واحد مسکونی بر عهده شهرهای جدید است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حبیب الله طاهرخانی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهر جدید بهارستان ابراز داشت: امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از یادمان گلزار شهدای گمنام در بهارستان هستیم، شهدایی که دوام مملکت ما مدیون خون آنهاست.
وی افزود: تلاش کردیم یادمان‌های شهدا در شهرهای جدید از نظر نوع معماری در شأن جایگاه والای شهدا و مکان جذابی برای حضور مردم و همبستگی آنها باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت این یادمان‌ها در شهرهای جدید یادآور فداکاری و ایثارگری‌های رزمندگان و مردم در دوران دفاع مقدس است، بیان داشت: یادمان‌های گلزار شهدا یکی از بناهای هویت بخش در مجموعه شهرهای جدید است که باید ساخت آنها جدی گرفته شود و در پی نوسازی بناهای مذهبی مانند مساجد نیز در شهرهای جدید هستیم.
وی با بیان اینکه تولید و عرضه مسکن یکی از سیاست‌های جدید دولت در راستای تعادل بخشی در زمینه عرضه و تولید مسکن است، ابراز داشت: ساخت 200 هزار واحد مسکونی بر عهده شهرهای جدید قرار گرفته است.
طاهرخانی با بیان اینکه در این راستا قرار است تا پایان سال 99 تعداد هشت هزار و 500 واحد در شهر جدید بهارستان ساخته شود، گفت: امروز شاهد آغاز عملیات ساخت یک هزار و 200 واحد از این تعداد که قرار است در طول 36 ماه ساخته شود در شهر جدید بهارستان بودیم..
طاهرخانی اضافه کرد: امیدواریم با ساخت 400 هزار واحد مسکونی که در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سالهای آینده به نتیجه می‌رسد تعادل منطقی میان عرضه و تقاضای مسکن به ویژه برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه ایجاد شود.
گفتنی است امروز کلنگ ساخت یک هزار و 200 واحد مسکونی با مشارکت شرکت عمران شهر جدید بهارستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان شامل 700 واحد در قالب محله سازی و 500 واحد در قالب مشارکت در ساخت در شهر بهارستان بر زمین خورد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92285/ایجاد-تعادل-منطقی-میان-عرضه-و-تقاضای-مسکن-در-دستور-کار-دولت-است
بستن   چاپ