پیام سپاهان
رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان:
حمایت از جوانان چهره استان را نو و درخشان می‌کند
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 21:29:02
پیام سپاهان - رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان خطاب به استاندار اصفهان گفت: مدیرانی که جوانان را باور دارند و حمایت می‌کنند را تشویق کنید و چهره استان را نوین و درخشان سازید.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سید مهدی ابطحی عصر امروز (چهارشنبه) در دوازدهمین جشن پایان دوره مراکز رشد و تقدیر از واحدهای فناور برتر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در بیانیه ای خطاب به استاندار اصفهان، اظهار کرد: "آقای دکتر رضایی استاندار محترم، ناخوشی‌هایی که یک مدیر تحمل می‌کند را می‌دانم."
وی گفت: اگر از چالش‌های بزرگ استان، احساس ناخوشایندی پیدا کردید، اگر کاستی‌های مدیریتی استان شما را دلزده کرد، اگر تجمع‌های هر از چندگاهی در جلو استانداری شما را دلسرد کرد. اگر احساس توسعه نامتوازن در جغرافیای استان، عدم توازن در بودجه کشور، کندی پاسخگویی سیستم اداری در استان، ناهماهنگی بین اجزای دولت، تخصیص های نقد نشده سازمان مدیریت توسط خزانه، بی‌مسئولیتی همکاران، دوباره‌کاری‌ها، اسراف‌ها، بی‌توجهی در مصرف بودجه در ادارات، طرح های غیر متناسب با نیازهای مردم، شما را خسته کرد، می‌توانید به جوانانی فکر کنید که با کمترین توقع، خلاقیت خود را سرمایه کرده‌اند.
رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در ادامه افزود: جوانانی در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان هستند که تمام دارایی خانواده خود را وثیقه کرده و به جای آنکه حق خود را از کشور مطالبه کنند به خویش تکیه کرده اند. جوانانی که هرچه به دست آورده اند را ‌صرف توسعه فضای کسب و کار خود می کنند، با سادگی زندگی کرده اند و دوستان خود را به اشتغال آورده اند، رابطه ارباب و رعیتی ادارات بیمه و مالیات و ... را دیده اند و دم نزدند.
وی صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: به اینها فکر کنید و غم آن همه کاستی را از یاد ببرید و به شکرانه نشاطی که از یاد این جوانان پیدا می‌کنید به تمام مدیران داستانی تکلیف کنید که این جوانان را درک کنند، حمایت کنند و مشکلات آنان را بفهمند. به نیک اندیشان عرصه اقتصادی یادآور شوید که مشارکت در طرح‌های این جوانان خیر دنیا و آخرت را دارد، به اتاق بازرگانی متذکر شوید که در توسعه صادرات آنها یاور باشند و به ادارات اقتصاد و دارایی و کار و امور اجتماعی یادآور شوید که عالی ترین شکل حرکت دولت حمایت از آنان است. مدیرانی که این جوانان را باور دارند و حمایت می‌کنند را تشویق کنید و چهره استان را نوین و درخشان سازید.
به گزارش ایسنا، در ادامه، تفاهم نامه‌ای میان سازمان نظامی صنفی استان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید و از شرکت‌های فن‌آوری که از شهریور سال 1396 تا شهریور سال جاری رشد چشمگیری داشتند و دو سازمان همیار شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، صدا و سیمای مرکز استان و شرکت توزیع برق تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92300/حمایت-از-جوانان-چهره-استان-را-نو-و-درخشان-می‌کند
بستن   چاپ