پیام سپاهان
سپاهان - پارس‌جنوبی‌جم، نبردی جذاب با تفکرات هجومی
پنجشنبه 16 اسفند 1397 - 11:27:31
پیام سپاهان - تیم‌‌ فوتبال سپاهان در چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ‌برتر خلیج‌فارس میزبان تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم خواهد بود.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، لیگ‌برتر فوتبال ایران به ایستگاه بیست و یکم رسید و امروز(پنجشنبه) با چهاردیدار آغاز خواهد شد، اما تیم فوتبال سپاهان فردا و از ساعت 16 به مصاف پارس‌جنوبی‌جم خواهد رفت. زردپوشان اصفهانی که هفته گذشته و در تبریز متحمل اولین شکست خود در این دوره از لیگ‌برتر شدند، برای بازگشت به روند موفقیت‌آمیز خود به زمین خواهند آمد تا گوی رقابت را به حریفان واگذار نکنند.
امیر قلعه‌نویی خوب می‌داند که از دست دادن امتیاز برابر این تیم می‌تواند جایگاه سپاهان را به دیگر مدعیان قهرمانی بدهد و شاید در ادامه لیگ نتواند این جایگاه را به راحتی پس بگیرد.
حریف جنوبی سپاهان که در جایگاه ششم جدول لیگ‌برتر قرار دارد، 3تساوی یک شکست و یک پیروزی حاصل کار این تیم در نیم فصل دوم بوده است، اما این تیم همیشه نشان داده است که قافیه را به راحتی به حریفان واگذار نمی‌کند و یقه تیم‌های مقابل به خصوص مدعیان را می‌گیرد.
بر این اساس فردا دیداری راحت برای سپاهان نخواهد بود و شاگردان ژنرال باید به مصاف تیمی با اندیشه‌های هجومی بروند. اندیشه‌ای که با تفکرات هجومی قلعه‌نویی یکسان است و نوید یک بازی تماشاگرپسند را از هر دو تیم می‌دهد.
سپاهانی‌ها در حالی به مصاف این تیم خواهند رفت که حمایت هواداران خود را نیز خواهند داشت تا امیدوار به شکست این حریف چقر باشند.
این دو تیم امسال در دوبار در بازی‌های رسمی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در جام‌حذفی سپاهانی‌ها بودند که پیروز میدان شدند و در بازی رفت لیگ هم درحالی که سپاهان تا دقیقه 94 بازی را به حریف جمی خود واگذار کرده بود با گل لحظات پایانی استنلی کیروش به تساوی رسید.
البته این دو تیم در تعطیلات لیگ نیز به مصاف هم رفته اند اما نمی‌تواند رویارویی این دو تیم را در مصافی تدارکاتی ملاک قرارداد.
به هرحال باید نشست و دید نتیجه این دیدار جذاب در قالب هفته بیست و یکم لیگ‌برتر چه خواهد شد و کدام تیم با دست پر زمین ورزشگاه نقش‌جهان را ترک خواهد کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92313/سپاهان---پارس‌جنوبی‌جم،-نبردی-جذاب-با-تفکرات-هجومی
بستن   چاپ