پیام سپاهان
مربی سپاهان:
سپاهان از داوری ها ضرر کرده است
پنجشنبه 16 اسفند 1397 - 17:03:09
پیام سپاهان - اصفهان- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این تیم یه عنوان تنها تیم لیگ برتر فوتبال بیشترین ضرر و لطمه را از داوری ها در فصل جاری دیده است.
به گزارش ایرنا، میگوئل تکسیرا عصر روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هتلی در اصفهان افزود: تیم سپاهان تنها تیمی است که در فصل جاری از داوری ها لطمه دیده است و سکوت سرمربی تیم امیرقلعه نویی معنا دار است.
وی خطاب به خبرنگاران اظهارداشت: شما خبرنگاران مفهوم سکوت قلعه‌ نویی را می فهمید، سه سال است که با قلعه نویی کار می کنم و او عاشق تیمش است و مربی که سابقه درخشانی دارد باید به او احترام گذاشت.
تکسیرا با ابراز امیدواری از ضرر دوباره از داوری ها تصریح کرد : این اتفاقات به ضرر تیم و هواداران ماست از قلعه‌نویی خواستم که به خاطر باشگاه و مردم در فوتبال باشد.
وی اضافه کرد : دیدار سختی را با پارس جنوبی جم در پیش داریم این تیم در دو سال گذشته نتایج خوبی گرفته است و بازیهای خوبی ارائه می کند.
وی با بیان اینکه بازیکنان ما می خواهند به جایگاه اصلی تیم خود برگردند خاطرنشان کرد : در این راستا برای رسیدن به این هدف خواهند جنگید و تلاش می کنند.
مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه سرمربی تیم در هر بازی بهترین ها را به زمین می فرستد ، افزود:یکی از دلایل قوت تیم ما همین موضوع است ما بازیکنان خوبی داریم که خالد شفیعی هم یکی از این بازیکنان است.
وی در باره محرمین و مصدومین تیمش یادآور شد : در دیدار فردا محمد ابراهیمی ،ایران‌پوریان و جلال محمدی را نخواهیم داشت.
به دلیل همزمانی کنفرانس مطبوعاتی با زمان پرواز تیم پارس جنوبی جم، مهدی تارتار، سرمربی این تیم در این نشست غایب است.
به گزارش ایرنا، دیدار سپاهان برابر پارس جنوبی جم در هفته بیست‌و‌یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر فردا جمعه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92325/سپاهان-از-داوری-ها-ضرر-کرده-است
بستن   چاپ