پیام سپاهان
قهرمانی اصفهان در رقابت‌های بسکتبال دانشگاه‌های کشور
پنجشنبه 16 اسفند 1397 - 17:03:25
پیام سپاهان - مسابقات کشوری بسکتبال دانشجویان با قهرمانی دانشگاه صنعتی اصفهان پایان یافت.
به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری، در پایان نخستین دوره مسابقات بسکتبال 3 نفره دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور، تیم دانشگاه صنعتی اصفهان مقام نخست را کسب کرد.
در این دوره از رقابت‌ها که طی دو روز و با برگزاری 80 مسابقه برگزار شد، همچنین تیم‌های دانشگاه‌های صنعتی شریف تهران و مازندران به ترتیب به مقام‌های دوم تا سوم نائل شدند.
دانشگاه کاشان نیز کاپ اخلاق این دوره مسابقات را دریافت کرد.
این دوره از مسابقات با حضور 17 تیم از دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی اصفهان، علامه طباطبایی، شهرکرد، مازندران، لرستان، هرمزگان، شیراز، فردوسی مشهد، خواجه نصیر الدین طوسی، پیام نور تهران، مرکز آموزش عالی محلات، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، دانشگاه تحصیلات تکمیلی و علوم پایه زنجان، دانشگاه صنعتی نوشیروان بابل و دانشگاه کاشان با شرکت 86 بازیکن برگزار شد.
دکتر محمد رضا برومند عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس انجمن بسکتبال اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و تحقیقات ناظر فنی مسابقات و همچنین تعداد 13 داور از فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی قضاوت بازی‌ها را بر عهده داشتند.
خبر دیگر اینکه مسابقات دارت قهرمانی کشور دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین در بخش بانوان با شرکت 9 تیم برگزار شد.
در پایان این رقابتها در بخش انفرادی معصومه یارکه سلخوری از دانشگاه علمی کاربردی قزوین قهرمان شد مقام دوم به فاطمه سلیمانخانی از دانشگاه غیرانتفاعی سهرودی قزوین رسید و مقام سوم مشترک به نسرین شاکریان از دانشگاه حکیم سبزواری و زهرا رضایی از دانشگاه سمنان رسید.
همچنین در بخش دو نفره تیم دانشگاه سمنان اول شد و تیم دانشگاه خوارزمی تهران مقام دوم و مقام سوم مشترک به دانشگاه‌های امام صادق (ع) و بین‌المللی امام خمینی (ره) رسید. در کل نتیجه تیمی دانشگاه سمنان قهرمان شد و دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین مقام دوم و دانشگاه الزهرا تهران مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92332/قهرمانی-اصفهان-در-رقابت‌های-بسکتبال-دانشگاه‌های-کشور
بستن   چاپ